22 Haziran 2012 Cuma

ıvır zıvır alışverişi..

kıbrıs' ta bi milyoncu tabir ettiğim çin malı çanak çömlek satan mağazalardan da bolca var. hatta hava alanı yolunda varmış bir tane meşhur. real büyüklüğünde bir mağaza. alacak tek bişey bulamadım.

bizimki illa bişey al diye tutturunca bu kupayı aldım. kendisi 4tl. süzgeçli, kapalı kupa. kullanırım herhalde.

bu ahşap toplara ben koku topları diyorum. girne' de simit sarayı' nın karşısındaki dükkanda satılıyor ve çook güzel kokuyor. mango ve portakal kokulusundan aldım. ama diğerlerinde de gözüm kaldı. fiyatı 2tl.

dükkandan çıkana kadar kokladım durdum piskopat gibi. kokusu bitince üstüne özel yağı sürülüyormuş ama o küçücük şişe 10tl idi:(

anahtarlık da o kadar kumarhane gezdik anı olsun babında. fiyatı üstünde yazan gibi 5tl.

bu retro çalar saatlerden ankara' da çok. ama hiç böyle anahtarlık formatında görmemiştim.

kendisi 1tl büyüklüğünde olmasına rağmen fiyatı 12tl.

bu minik alışveriş arabası ne zamandır aradığım ama bulamadığım bir şeydi. en son liamgo' da mı ne gördüm ama üşendim o da son 6saatiydi. sonra tekrar karşıma çıkmamıştı. görünce aldım. fiyatı 15tl.

bu da kıbrıs hatırası. aslında daha karmaşık olanlar da vardı ama çok büyük bir şey istemedim. hem bunun bayraklı oluşu güzel.

yanında bişeyler daha almıştım fiyatı 1tl' ye falan geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder