23 Haziran 2012 Cumartesi

beğendim lv çanta..

kıbrıs' ta beğendiğim ve 600tl olduğu için alamadığım çantayı uzun uğraşlar sonucu ebay yardımıyla buldum.

genel olarak koleksyon bu. 2010 yılına ait bir modelmiş. yalnız lv' nin sitesi çok yetersiz. eski modelleri göremiyor muyuz şimdi?

benim beğendiğim çanta buydu. hatta mavilisiydi ama bu daha güzelmiş. tamam çok ahım şahım bir şey değil. hele 600tl edecek bir model hiç değil. ama pragmatik düşünürsek severek kullanacağım günlük bir modeldi. postacı tarzı oluşu kalbimi fethetti. deseni orjinal bence. klasik lv desenlerinden biri olmadığı için ben çakmayım diye bağırmıyor. deri değil de canvas tarzı bir kumaşı oluşu da güzel ki yazın deri çanta kullanamıyorum.

acaba 50tl' nin altında bulabileceğim herhangi bir yer var mıdır?

bak biri takmış geziyor bile..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder