20 Haziran 2012 Çarşamba

çakmalarım..

kıbrıs çakma cenneti burberry, louis vuitton, mulberry, prada, chanel.. tüm markaların çakmaları mevcut. bir de burda daha önce sosyete pazarında görmediğim modeller var. özellikle burberry çok yaygın. ama kıbrıs' ta hiç bir şey orjinal değilmiş.

aslında çakma olayını pek sevmem. orjinalini alamıyorsan, hiç alma daha iyi derim. ama o kadar çok modeli görünce dayanamadım. bazı çakmalar çok iyi. 600tl' ye çakma var mesela. gerçi çakma alıyorsun ama en iyi ihtimalle 50-60tl ödüyorsun ki bu zara, mango gibi güzel bir mağazada sezon fiyatı demek. zaten pek anlamam da tipini beğendiklerimi aldım. neyse.

kıbrıs çanta piyasası hakkında duyduğum girne' de çeşit çok ama pahalı, mağusa' da çeşit az ama ucuz. lefkoşa ortası.

lefkoşa' dan 70tl' ye aldım. evrak çantası gibi duruşuyla işte de kullanabilirim dedim, yandan takılabilmesiyle rahat olur diye düşündüm. boyutu da ideal. kitap vs. taşınabilir.

aslında chanel 2.55' in çok güzel çakmalarını gördüm, askıları sorun. yandan takmak için çok kısalar.

birkin alsam mı dedim. kullanamayacağımı bilsem de içimde kaldı.



şu kalp cüzdanları çok sevimli buluyordum zaten. parlak kırmızıyı tercih ederdim ama bu vardı. fiyatı 15tl.

bir anahtarlık sever olarak karşı koymam mümkün değildi. fiyatı 10tl.

tous denen, tus diye okunan bu markayı ilk defa duysam da desini çok hoşuma gitti. bu desen ve modeli baya aradık. fiyatı 70tl.

puma saat 15tl. kırmızı olduğu için aldım evet.

bu arkadaşın ne orjinal burberry, ne de orjinal converse olmadığını ben bile biliyorum ama şirin işte. fiyatı 45tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder