24 Haziran 2012 Pazar

kurtuluş son durak..

şurdan izledim:
http://www.hdfilmizle.org/kurtulus-son-durak-izle.html

ayy çok sevdim ben bu filmi. kadınlarla ilgili bir film olduğunu tahmin ederdim de gece gece bu kadar seveceğim  hiç aklıma gelmezdi.

önce "ada ben senden ayrılmak istiyorum" dan sonrası gibi olacak diye düşündüm. sonra volver' e bağlar gibi oldu. ama en son eylem' in nişanlısı yanlışlıkla ölünce baya güldüm ya.

tamam bi sonucu var bişeyler anlatıyor ama hiç sıkıcı değil. hatta baya eğlenceli bir film. tipler tam oturmuş. mümtaz taylan tam tip yani, yavuz bingöl tam o kafadaki polis olmuş, mete abi her seferinde bambaşka role giriyor, tipini de hiç değiştirmemesine rağmen çok iyi oynuyor.

tabi keşke gerçek hayatta da böyle bi duyarlılık olsa demeden geçemiyor insan ama..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder