23 Haziran 2012 Cumartesi

ercan free shop alışverişim..

havaalanında beklerken sıkıldıkça gittim bişeyler aldım, habire parfüm sıkındım. bi kaç tane dükkan olduğu için fiyatlar rekabetten midir nedir nispeten düşük. ama fazla çeşit çok. özellikle kozmetik için en fazla çeşit daha resmi bir tipi olan unifree. aldıklarımı da paylaşayım:

lancome hypnose drama ve bifacil içeren bir kofre vardı sevil' de. bunu da ona benzettiğim için aldım ama değilmiş. fiyatı: 36,50euro.

içinden çıkanlar bunlar.juicy tube dışındakiler acayip minik. hele maskara. gerçi çantada taşımak için ideal oldu.

bir de şeffaf kilitli poşet çıktı (en sağdaki) hani merak eder açarsanız uçağa binmek için bunu kullanın diye. havaalanlarına özel bir set olduğu için mantıklı geldi.



nestle swiss çikolata: tanesi 5,50 euro. aslında birini çarşıdan aldım ama fiyatını unuttum. türkiye' de yok bundan değil mi?

tadı fena değil ama whole nuts daha iyiydi.

ve büyük hazinem. bu kadar çok içki satılırken almadan edemedim. ama ne alacağımı da bilemedim. bira pek yoktu, şarap da pek yoktu. bi de pek anlamadığım için. dedim şu ufaklıklardan birer tane alayım. hem tadına bakarım.

tanesi 2euro, johnnie walker ve chıvas regal 2,50euro, yeni rakı 1 euro.

aslında esenboğa free shop' ta da görmüştüm giderken ama dönüşte alırım demiştim. sonra da dönüşte ya vakit bulamazsam, uzak bir yerdeyse diye panik yapmıştım. yalnız burda 3 euro idi. resmen bibuçuk katı.

kırılacaklar diye ödüm koptu. bunları bilete de işlemiyorlar biliyor musun?

bi kaç mağazadan aldım. hepsinde kur aynı mı bilmiyorum. toplam 65 euro, 149,50tl verdim. ortalama kur 2,3 tl oldu. aslında mağazada biraz kafam karıştı. içkilerin tanesi 10tl falan tuttu sandım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder