28 Haziran 2012 Perşembe

sephora indirimi..

yeap gene bir indirim, gene bütçede büyük bir delik. ama bu seferki indirim de güzeldi. şimdi amerikalıların bargain tabir ettiği türden fiyatlar pek yok. ama 10-15tl' ye gayet güzel şeyler vardı.

too faced ürünlerini indirime girmiş. ama almadan önce sormakta fayda var. 20tl diye standa yanaşınca 60tl fiyat çıkabiliyor. beatiful dreamer ve sweet dreams set vardı 60tl' ye. tek allık ve göz farları vardı indirimde, sephora rujlar, glosslar 15tl idi, yes to carrots 3-4 rengi 5' er tl, sephora maskara+göz makyajı temizleyici 20tl, minik simli farlar, her zamanki ojeler, duş jelleri, vücut losyonları falan 6küsürdü.



sephora ruj: G02 pink lover. fiyatı 15tl. ama bana 13,50' ye geldi. renk vermesi güzel, simsiz bir renk seçtim. aslında bir ton açığını beğenmiştim ama kalmamış. bu da güzel.

yes to carrots citrus: 5tl. bana 4,50. aslında 3' ü tamamlayayım da %10 indirimden yararlanayım diye aldım. sonradan kafama dank etti o küçük banyo yağlarından da alabilrdim. neyse. evde bin tane falan dudak kremim oldu herhalde.

too faced beatiful dreamer set: 60tl. benim için 54. bununla sweet dreams arasında kaldım. bu arkadaş çanta faktörüyle öne geçti. ha sorsan o çantayı ne yapacaksın diye hiçbir fikrim yok. allıklar zaten ikisinde de çok benzer. bunda maskara ve gloss var. daha kullanılası. primer ortak ama kullanacağımdan emin eğilim. diğer sette far çok fazlaydı, renkleri de doğrusu çok güzeldi ama çok far kullanabilen bir insan değilim maalesef.

aslında içinden 5 parça çıkıyor, hatta bir de çanta desek. 54' ten tanesi 10tl' ye gelir ki alelade bir türk markası da bu fiyat. üstelik kalitesi tartışılmaz. bir de ben beyaz karta özel %10 indirimden faydalandım. yani toplam72 tl ödedim.

farlar güzel şimdi. denemek için şöyle bir parmaklarımla süreyim dedim. wav bir görüntü çıktı.

allık aslında üşenmeden kullansam çok hoş. tam da bir bronzer alsam mı ki düşüncesindeyken.

lashgasm maskara: tam boy oluşu güzel. teknik olarak tam aradığım dolgunlaştırma etkisini veriyor gibi ama çok mu abartı durdu acaba diyorum. biraz da yapışma sorunumuz var. ama bu tamamen benden kaynaklanıyor da olabilir.

gloss klasik. biraz simli görünüyor ama hiç açmasam mı diyorum. evde baya bir stok oluştu da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder