25 Haziran 2012 Pazartesi

lazer..

lazere başladım. geç kaldım falan diye düşünüyordum bu sene ama doktor da gazı verince düştük peşine. gerçi doktor söylediğinde nisandı. bizim başlamamız mayısı buldu. zaten cildiyecisini yıllardır tanıdığımız bir hastane vardı. o cildiyeci önerince bi güven oluştu tabi. bi de ne kadar olsa hastane ortamı.

doktorun önerisiyle çeneye başladım. fiyatı seans başı 70tl. şimdilik memnun değilim. tam olarak gitmedi. doktor dökülecek onlar 15güne kadar dedi ama yüz yani bu da 15gün nasıl dayanılır bilmem. rahatsız olursan makasla kısalt dedi. bu aslında o kadar kolay değil. milimetrik bir şey sonuçta beni rahatsız eden.

aslında yüz biraz riskliymiş çünkü lazerin ayva tüyleri azdırma ihtimali varmış. yanlara da yaptı başlamışken aslında bence hiç gerek yoktu. daha kötü olmasın tabi ama düzelirse de süper olur. bakalım 1-2 seans sonra vazgeçme veya devam kararı alacağım. olmazsa iğneli epilasyon mu denesem diyorum. tam da yaz geldi. bilemedim.

başlamışken yarım bacak da yaptırdım. seans ücreti 300müş. 900' e 8seans anlaştık. bacak daha umut verici. beyaz tenli ve esmer olduğum için çok iyi sonuçlar alırmışız bakalım. 2 ayda bir gideceğim. onun pek zarar yok. sonuçta yüz gibi göz önünde olan bir yer değil. bir de uzayınca jilet yapma şansım var.

yalnız lazer korktuğum gibi bir şey değilmiş. bi kere hiç acıtmıyor. epilasyondan daha acısız bence. deriye soğuk hava püskürtülüyor bi yandan. uzun süren bi işlem aslında. yarım bacak 1 saat falan sürdü. uygulama boyunca gözlük takılıyor. gözlük yeterli ama gözünüz kapalı olsa daha iyi dedi doktor ben de hiç açmadım. onun için işlemi görmedim. anlattığına göre lazer kılı yakarak kıl köküne zarar verme işlemiymiş. uygulamadan 2-3 gün önce jiletle almak lazım. çok uzun olunca kıl yanıp deriye yapışıyor. tüy dökücü krem sürülmüş gibi. ben tabi 2 gün önce duydum. jileti tersten sürdüm. fena olmadı. uygulamadan önce sarı fosforlu kalemle çizdi. internette jel sürüldüğünü gördüm ama bana sürmedi.

uygulamadan sonra yapışan kılları ıslak mendille silip, bephantol sürüp, güneş kremi sürünce iş bitiyor. evde yüz için fucidin krem, bacak için günde 2 kere bephantol önerdi. bakalım sonuçlar ne olacak.

2. randevu: yüzümde yanlardaki tüyler bir daha çıkmadı. çok mesudum. aslında çok da taktığım bir kısım değildi ama bu hali harika. çenemdekiler gerçekten de 15gün sonra döküldü. bir dahaki seansa kadar da uzamadı. tam bunlar artık çıkmıyor boşa gidicez derken çıktılar. 2. randevu 5dk falan sürdü. 1,5saat bekledim maalesef. tam da kıbrıs' a gitmeden önce yaptırmıştım. orda çıktılar. bu sefer pek ilgi gösteremedim. nasılsa dökülecek diye de fazla umursamadım. bu sefer 1 hafta içinde falan döküldüler. onca sene uğraştığıma çektiğim strese yanarım meğer ne kolaymış.

bacak da büyük rahatlık oldu. keşke tüm bacak yaptırsaymışım dedim.

3. randevu: bu sefer yanlar da çıktı, gitmişken dudak üstünü de yaptırayım dedim. aslında normal bir görüntü oluştu. hafif ayva tüyü gibi çıkıyor artık ama esmer olduğum için biraz rahatsız oluyorum gene. doktor yüz tam olarak asla bitmez, kendinizi iyi hissettiğinizde bırakın dedi. bir dahaki sefere durumu değerlendireceğim bakalım belki de bırakırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder