2 Haziran 2012 Cumartesi

ayakkabılar..

bu ara en büyük sorunum ayakkabı. prensip olarak hayat boyu spor ayakkabısından başka ayakkabı kullanmadığım için ucundan kıyısından girmeye başladığım iş yaşamında ayakkabı mevzuunda önemli sıkıntılar yaşıyorum. kısaca takım kumaş pantolon, ceketle converse giyen insanım evet. tamam saygı duyarım ama ayıp oluyo sanki bazen.

bu işi çözmeye karar verdim. babet bi alternatif ama incecik tabanı hiç rahat değil. ayrıca ince ve 36 beden ayaklarınız yoksa bence bebe mezarı gibi duruyor. bi kaç babetim var doğrudur ama hergün giymem.

bu yıl acayip revaçta olan oxfordlar ve espadrillerde gözüm var. oxford' u geçen sene iğrenç bulsam da bu sene daha feminen modeller ve yumuşak renklerle gözüme daha sempatik gelmeye başladılar. koton, zara, mango türevlerini gezdim. kafama göre bir şey yok. ayakkabıcılara da pek umut beslemiyordum.

bugün sınav çıkışı annemle ankamall yaptık. ilk bi kaç yere girdik. über pahalı fiyatlarla gözümüz korktu. 300tl' ye ayakkabı var hacı. biraz daha koyar manolo, louboutin falan alırım yani o ne. daha giyer miyim o bile kesin değil.

desa' da daha önce internette görüp beğendiğim aeresole' u denedim. 40denedim ama küçük parmağımı sıktı biraz. 180tl olmasa gene de bir şans verebilirdim. çünkü adamın dediği gibi esner biraz ama çook pahalı.

bi de benim beden bulmam da zor. genelde 40giyiyorum. ama ayağım taraklı olduğu için bazen 41 de oluyor. hatta önü geniş bir modelse 39-38 bile olabiliyor. ee bu mağazalarda da 40üstü üretmiyorlar. o yüzden pek şans vermezdim.

neyse sonra bambi' ye girdik aman allahım. hem zilyon tane çeşit var hem de ucuz. ucuz demeyelim de makul.


bu arkadaş 49,90tl. sezon başı için bence çok uygun.

bunun biraz daha açığını denedim önce aslında ama bu daha rahat diye bunu aldım. rahatlık önemli hele şu kurs varken günde 12 saat dışardayım. mantıklı davranmalı.

aslında ben bunun aynından taa eylülde istanbul' da sosyete pazarında denemiştim ama 40sıkmıştı. o yüzden her yerde görsem de pas vermemiştim.



bunlar da oxfordlarım. fiyatı:59,90tl.

aslında bi tane de yeşil beğendim o da daha delikli bir modeldi. fiyatı 69,90tl idi. o mu, bu mu çok düşündüm hatta nerdeyse ikisini de alıyordum da çok olur diye vazgeçtim.

bunu kahverengi diye aldım. yeşile göre kombinlemesi daha kolay. açık yeşil babetim ve koyu yeşil conversim var zaten. kurbağa gibi her gün yeşil de giymiyorum. aslında o bi tık daha rahattı. bunun halka şeklindeki süsü esnemiyor. gizli topuk var bir de. topuğa ihtiyacım yok çok şükür boy olarak da uzun süreçte daha rahat olur dedim azıcık topuk..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder