20 Haziran 2012 Çarşamba

mr. pound..

girne' de çarşıya 15dk yürüyüş mesafesinde yukarıda mr.pound diye ir dükkan var. bu mucize dükkanda ne alırsan 4tl ve ne ararsan var. 17 kalem alışveriş yaptım beni dükkandan zorla çıkarmasalar bi o kadar daha alırdım.

konad seti buldum ya. mucize bişey. katılaşmış bir oje seçip deneyeceğim hemen.

orjinal değil tamam. ama zaten öyle bir beklentim de yok. bu devirde 4tl' ye kulaklık bulmak kolay mı sanıyordun. üst geçit çarşıda bile en az 5tl.

bu tipteki saatler sosyete pazarında bile 10tl. 4tl' ye bulmuşken kaçırmadım.

bu tokalar geçen sene çok meşhurdu ama hiç karşıma çıkmadı. bulunca aldım. içinde 2 tane var.

bu kaset şeklinde iphone kılıfları internette bile 20tl değil miydi? 4 tl' ye buldum. tam da iphone kılıfım gene çatlamışken. başka çeşitleri de vardı. 5-10 tane almadığıma öyle pişmanım ki.

bu saat çok çocuksu görünse de orjinal bir yanı var. kordonu metal gibi bir şeyden kıvrılıp katlanıyor. kenar yazılarını asetonla silme planım var. saat pili bile 5tl iken kaçırmadım. en olmadı pili bitince atarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder