28 Haziran 2012 Perşembe

pan for make-up..

aslında bu projeye karşıydım. neden? çünkü bi glossu bitireceğim diye bütün yaz aynı şeyi sürmek istemiyorum. ama evde 20 tane açılmış gloss varsa insan son kullanma tarihi diye bir şey var moduna giriyor.

rival de loop hydro makyaj temizle mendilleri: sevdim aslında ama yıllarca dursun istemiyorum. bu tür şeyler 1-2 ayda yenilenmeli sanki.

rival de loop young gloss: eğer bir gloss bitecekse her ortama uyacak bir parçayla başlamalı diye düşündüm.

lashgasm maskara: aslında bundan daha eski maskaram da var. niye bunu seçtim bilmiyorum ama maskara kullanmaya üşendiğim için koydum.

inglot eyeliner: bu arkadaşı çok seviyorum. şüphesiz ki yaz aylarında tek bir makyaj malzemesi seçsem bir eyeliner seçerdim. çünkü buram buram terlerken yüzümde duracağından emin olduğum tek parça bu. ama açıldıktan sonra 9ay ömrü varmış ve hafif kuruma belirtileri göstermeye başladı bile. üstelik daha kutunun %90' ı dolu.

too faced allık: daha yeni geldi hemen gözüne mi battı diyeceksin ama bu arkadaş tam yazlık bişey. özellikle staja giderken biraz üşenmeyip sürsem en azından dolabın köşesinde unutulmamış olur.

sexy mama: yazın pudra sürmek saçmalığın daniskası biliyorum. 5dk ömrü olacak. ama allık sürüp bunu sürmezsem yüzüm pırıl pırıl parlıyor.

lancome tonik: gülsuyundan hala çok memnunum ama tatilden geldiğimden beri alnımda lüzümsuz bir kuruma, çenemde de huysuz bir hassasiyet var. rutini biraz kırmak iyi gelebilir diye düşündüm. alkolsüz olması da biraz güven verdi. bir de şişesini çok sevdim. tam seyahatlik. bitse de başka şey doldursam.

balm shelter: bitirilesi değil de kullanmayı unutulmayası. tatilden geldiğimden beri bir damla güneş kremi sürmedim. nasılsa arap bacı modundayım diye. ama bütün sene 50faktör krem sürüp birden kesince büyük zarar çıkacak diye korkuyorum. o yüzden rutinime girsin istedim.

1 ay süre vermek biraz mantıksız olur. eylüle kadar diyelim. başka bir şey kullanmayıp ve tabi almayıp bunları bitirmeyi hedefliyorum. bakalım ne kadar dayanabileceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder