26 Haziran 2012 Salı

fullmetal alchemist..

şurdan izledim:

51 bölüm var ama sonu çok saçma bitti. son 3 bölüm zaten nereye bağlayacağını bilememiş de hadi gerçek hayata bağlayalım gibi olmuş. 

yok 1921 münih, bir elma 14mark olur muymuş bilmem ne. yahu sen 48 bölümdür simya, felsefe taşı diye hikaye yaz. sonra bu muhabbete bağla. 

tamam bizi yerlere şekil çizip dönüşüm yapmaya çalışmasın. bak o başka dünya falan diye bir muhabbet kurmuş ama niye 1921, niye londra. hem münih mi, londra mı karar ver. bari japonca konuşmayın.

edward yazıyor ama eduardo diyorlar nasıl iş anlamadım. yalnız edo nasıl erkek anlamadım. uzun sarı saçlı, ela gözlüce. ama o boyuyla ilgili sinirlenme kısımları çok komik:))

alphonse ayy bu da pek iyi kalpli yahu. al yerine de aru diyorlar. anlamadığım bu japon animesiyse neden ingiliz isimleri kullandıkları.

aslında benim favorim bu elric kardeşler değil istihbarat yüzbaşı hughes. adam tek derdi çocuğuymuş gibi herkese resmini göstermece falan ama aslında  bi bakışta teğmenin gözünün altında ben vardı deyip olayı çözecek kadar dikkatli. hep öyle biri olmayı isterdim aslında. yazık erken öldürdüler. bir de çeviri hatası mıdır nedir: binbaşı görevde öldürüldüğü için 2 rütbe yükseltildi dediler. ama tümgen. olması gerekirken tuğgen. oldu.

sayelerinde de 7 ölümcül günahtan haberdar olduk. homunculusların adı burdan geliyor. 
lust: arzu
gluttony: oburluk
greed: açgözlülük
pride: gurur
envy: kıskançlık
wrath: gazap
sloth: tembellikmiş. 

bazı tipler tam olmuş. bazıları muallakta. aslında orda da tam anlamadığım bir şey var. en son gluttony kaldı. dante' yi yedi. ama kimse onu öldürmedi. nooldu kaldı mı şimdi o öyle.

zaten sonu bir garipti. al kendini feda etti ed' i kurtardı, ed kendini feda etti al' ı kurtardı falan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder