19 Haziran 2012 Salı

esenboğa free shop alışverişim..

fiyatlar euro cinsinden, kozmetikler de pahalı olduğu için hevesim kursağımda kalsa da bişeyler aldım.

önce ilk defa gideceklere bahsedeyim. sigara kısmı, alkollü içki kısmı var önce. sonra ufak bir aksesuar kısmı, parfümleri görünce yanaş, orası kozmetik. pek çok marka yok. mesela vichy güneş kremi alma planım yalan oldu. çünkü hiç vichy yok. en çok çeşit parfümde. ama sınır var. gitmeden atu' nun sitesinden limitlere bakmalı. aksesuarlar orjinal olduğu için pahalı geçin onları. oyuncaklar dandik. çikolatalar kazık 20euroya falan milka gördüm.

aldıklarıma gelirsem toplam 108,50euro tuttu. 251,50tl ödedim. hesaplarsak 1euro= 2,3tl gibi bir kur söz konusu fiyatları da ona göre yazacağım. ama bu kur günlük mü anlık mı, biz gittik daha pahalıya geldi demeyin:

flower by kenzo 100ml: 85 euro,195,5tl. sevilde 256tl fiyat gördüm. pek de fark yok aslında. hatta sevil para, kampanya vs ile daha ucuza bile düşürülebilir ama adettendir free shopa gitmiş de parfüm almamış olmayayım dedim.

iyi yanı görevliler pek elleşmiyor. bakıyorum sağolun dediğinizde bi daha yanaşmıyorlar. belki de akşam saati olduğundandır onu bilemem.

bir de bu refillable şişeymiş ama nasıl doldurtucaz ki?

aslında marc jacops daisy siyah şişe ve gucci flora' yı da baya sevdim, evde de daha 50ml kadar kenzo var ama seviyorum bu parfümü çiçeksi kokular gelip geçici ama bu pudramsı koku hep seveceğim, yıllardır aradığım parfüm gibi. kalıcılığı da güzel.

l'occitane peony el kremi: 6,50euro, 14,95tl.(sitesinde fiyatı 21tl kârdayım) aslında aklımda olan bir şey değildi. ama loccitane standı çok cezbedici. daha önce kullanmadığım bir marka. denemek istedim. fiyatı da hoş. miktarına göre fazla belki.

ama iyi ki almışım. giderken yanıma krem almayı unutmuşum güneşte saatlerce dolaşıp nemlendirici diye yandığım anlarda baya iş gördü.

puma jam women set: 17euro, 39,1tl. itiraf ediyorum bunu ucuz diye aldım. 20euronun altında bir şey bulmak  zor burda. güzel kofreler 40eurodan başlıyor. chanel standına falan yanaşmadım bile. kokusu fena değil. deodorantın kokusu şaşırtıcı derecede kalıcı. ama duş jeli yerine losyon tercih ederdim.

fiyatları toplayınca daha az edebilir. 2,3' ün sağını dikkate almadım.

geçen sene ayrı bir ambalaj yapıyorlarmış. ambalaj falan yapmadılar. dış ambalajlar yeterliymiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder