26 Haziran 2012 Salı

the body shop indirimi..

indirim başlamış hiç haberim yok. pazartesi hemen gittim alışverişimi yaptım. bu seferki indirimi sevdim. hediye setleri istisnasız hepsinde indirim var. body butterlar, scrublar, originals serisi, bazı parfümler indirimde. öyle kimisine %30, kimisine %40 falan gibi numaralar yok. ya %50 ya hiç. seaweed indirimde değil maalesef. makyajda da hiç indirim yok.

gitmişken lily cole mor eyeliner' a da baktım. renk vermesi güzel, kalıcılığı fena değil, hafif sedefli bir yapısı var ama abartılı durmuyor. 25tl gibi bir fiyat gördüm ki bence makul. evde mor rival de loop eyelinerım olmasa alırdım.

aldıklarıma gelirsem:

satsuma set: 84,50' den 42,45tl' ye geldi. içinde
tam boy peeling,
body butter,
sabun,
duş jeli ve
lif var. bence tam boy olduklarını düşünürsek gayet makul bir fiyat. aslında ben sadece peeling alıcaktım. ama satıcı kız bunu önerdi. mantıklı buldum. kutuyu açınca da mis gibi mandalin kokuyor ortalık.

spiced pumpkin duş jeli: 4,95tl' ye geldi. bu originals  zaten ucuz. bir de %50 koymuşlar baya kârlı olmuş. gidip bir nivea duş jeli alsan zaten bu fiyat. hem de nefis kokuyor. bu balkabağında da ekimden beri gözüm vardı ama hallowen specialdır, bulunmaz diye ertelemiştim. kısmet.

watermelon vücut losyonu: 4,95tl' ye geldi. yaz için zaten bir losyon istiyordum. bu olmasa başka bir şey alırdım.

aslında white gardenia mı ne az daha onu da alıyordum, diğer parfüm setlerinde de gözüm kaldı ama kredi kartıma güvenemedim. yalnız baya bir stok oluştu evde. özellikle krem ve duş jeli konusunda. bir daha almayacağım demek istiyorum ama belli olmaz diye kendime güvenemiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder