27 Haziran 2012 Çarşamba

pan 7 yeniden..

peşpeşe gelen kozmetik indirimleri, free shop ziyaretleriyle birleşince bir pan projesi şart oldu.

isana duş jeli: rosense görüntüsünde olduğuna bakmayın. daha 1 ay önce evde 1 gr sabun bulamayıp yana yakıla sabun aradığımı düşünmek hayret verici. şu an evde toplam 11 adet sabun türevi var. azalarak bitsin.

mango& papaya body butter: bunu da böyle bir yokluk zamanı almıştım. yapı olarak beğendim aslında body shop türevlerine benziyor. ama evde 5 adet vücut kremi var. azalmalı.

sephora save my lips nourishing lip balm: aslında kokusu kötü olsa da seviyorum ben bunu. özellikle plajda bir dudak kreminden ötesi oldu benim için. biraz vazelinsi bir yapısı var. yeri geldi kütikül kremi, yeni geldi, makyaj çıkarıcı oldu. ama yıllardır plajda eriyip eriyip donduğundan bitip gitsin istiyorum.

marks&spencer butterfly parfüm: kokusu çok güzel. tam yazlık bişey. aldığımdan beri seyahat parfümüm. bitsin istemem ama evde öyle çok parfüm var ki. en az olan ilk gitmeli.

isana deo: bu da seyahat parfümümdü. illa bitecek de biraz projeye ivme kazandırsın.

sephora saç maskesi: bunlar 3 taneydi ama 3 senedir bitmedi gitti. maske yapmayı pek sevmiyorum evet.

watsons ıslak mendil: illa ki bitecek de maksat projede çeşit olsun.

temmuz ayı diyelim ama bazıları için bu çok kısa bir süre..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder