24 Haziran 2012 Pazar

rossmann alışverişi..

kozmetik rejimi tam gaz devam ediyor. sadece en gerekli temel malzemeleri alıyorum.

isana sıvı sabun: 1,99tl.

elseve şampuan: 7,99 tl. aslında kepeğe karşı olanı kullanıyordum ama saçlarım çok kuruduğu için değiştiriyorum.

nivea sabun: 0,60tl. evde bin tane falan dove sabun var ama bulamıyorum. çok güzel kokuyor diye alınınca kıyafetlerin arasına kokuyorum ama sonra bulamıyorum.

rival de loop kapatıcı: 3,99tl. bitirdiğim için aldım. 2 numarası bana güzel oluyor.

üstteki post kıbrıs' a gitmeden öncesi içindi ama fişi kaybettiğim için kaldı. yeni aldıklarımı da ekleyip yayınlayayım.

pastel kokulu oje: 2,25tl. bu da minnacıkmış. kuruduktan sonra 1 saat kadar gerçekten kokuyor. bu tonu da güzel bir french ojesi oldu.

çilek pestili: 0,99tl. sırf ucuzmuş diye meraktan geldi.

tadı pek güzel değil. şeker ilavesiz oluşu iyiymiş. rejim yapanların şeker ihtiyacını baya bir karşılayabilir. ama normal zamanda kömbenin olduğu ortamda esamesi okunmaz.

bu şekilde bir kağıt var dışında. sanırım birbirine yapışmasın diye.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder