18 Nisan 2012 Çarşamba

tchibo alışverişi..

bugün neler neler hallettim. duysan inanamazsın. ya staj ya kurs biri olmasa süper olucam ama. eski tembel günlerimi özlüyorum. işallah en yakın zamanda bir yere yerleşirim de bunlardan kurtulurum. eskiden ne kadar idealisttim var ya. şimdi en vasıfsızından memur olup bütün gün bilgisayarda fal açmak istiyorum. şaka şaka.

tchibo' nun bu teması çok güzel. aslında internetten almak istiyordum ama salı günü istediğim parçalar bitmiş bile. ben de gene mağazaya gitmek zorunda kaldım.

ince kesme aleti: 16,95tl.
telefonda ucuna dikkat etmemişim. aslında istediğim parça tam olarak bu değildi. fimo yapanlarda gördüğüm daha ince uçlu bir şeydi. belki geri veririrm bunu.

3'lü takı pensesi seti: 22,95tl.
aslında bu takı tasarım olayında senelerdir gözüm var ama bu aletlerin ismini cismini bilmiyorum. market gibi de değil ki takı dükkanları. görmüşken aldım. gerçi şimdi başlayamam. ama olsun bulunsun elbet bi ara bulaşırız.


profosyonel takı takarım seti: 19,95tl.
bunu da aynı sebeple aldım. bu malzemeler de isteyemediğim bişey. adını bilmiyorum ki. bu setin içinde boncuk yok. sadece birleştirme aparatları falan var. pahalı gibi duruyor ama bu parçaların tanesi 50kr, 1tl falan desen daha pahalıya gelir. içinde 380 parça var. en azından bitse bile elime alırım bi tane bundan istiyorum derim. gerçi içinde kullanmayacağım parçalar da var. mesela küpe aparatları. ben öyle sallantılı küpe hayatta takamam ama belki hediye falan ederim.

içi de böyle bir şey. gerçi misina yerine tel koysalar daha iyiymiş. evde misina vardı ama deri bile koymuşlar yahu.

bu modeli de en kısa zamanda deneyeceğim.

bu temayı çok sevdim. para sıkıntım olmasa:

-motifli ve yapıştırıcılı süsleme rulosu.
-yapışkanlı süsleme folyosu
-şekilli delgeç seti
-motifli kabartma seti

de alırdım kısmet. önümde bir kadın 780tl' lik alışveriş yaptı. yuh. hepsini çocuğa aldım dedi. çocuklar için de çok güzel şeyler vardı. tek seferde alıp ara ara verirse mantıklı aslında. bu şeyler oyuncakçılarda satılmıyor. dandik cailou bebekleriyle falan oynayacalarına..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder