28 Nisan 2012 Cumartesi

the iron lady..

şurdan izledim:
http://www.vizyonfilmizle.org/13007-demir-lady-izle.html?postTabs=5

güzel filmdi. hatta az geldi. biraz özet geçilmiş gibi. tarihi kısımlara daha çok ağırlık verilse daha mutlu olurdum. okumaya üşenen tembellerden olduğum için bu tarihi filmler iyi gidiyor. herhalde ben daha çok extraordinary women belgesellerindeki gibi detaylı bir profil bekliyordum. sahi orda işlenmiş midir acaba margaret' in hayatı.

meryl streep iyi iş çıkarmış gene. yalnız o gırtlaktan çıkan sesi ve ingiliz aksanı birleşince aklıma come fly with me' de bir tip vardı o geldi sürekli.

güzel filmdi ama tekrar izlemek de biraz sıkıcı olurdu herhalde.

bir de filmde özellikle 2 sıra inciye vurgu yapılırken afişte niye tek sıra çözemedim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder