30 Nisan 2012 Pazartesi

..

bugün gene boşa geçti. 2hafta önce başlarken o kadar adama sordum: bizim staj haftasonuna denk geliyor, nasıl olacak vs. diye. bi allan kulu da çıkıp güzelce izah etmedi. ben de anladığım kadarıyla yaptım. cuma günü bitirirken gene sordum ettim güzelce. net bi açıklama yok. zaten en gıcık insanların toplandığı mekan burasıydı. iyiki stajımı böldürmüşüm. her konuşmamda lanet ettim. neyse cuma günü tuttu dedi ki pazartesi de illa geleceksin. bi kere öyle bir kural olamaz. çünkü ptesi yeni yerimde imza attığıma göre oraya gitme zorunluğum olmamalı. ki bundan öncekilerde de hep ben söylerim, müdür halleder bu işleri. tamam dedim lanet olsun gelirim.

gittim işte bugün. dedi ki patron gelince imzalat. saat 10 olmuş daha patron efendi teşrif buyurmamış. sonra vay sistem niye bozuk. 10' da gelip 4' te kaçan adamla nereye kadar. ki öğlen de 12' de arazi olurlar. 2' ye kadar da ara ki bulasın.

neyse patronu bekledik. bi ara yukarı falan çıktım. geliyorum, gidiyorum adam yok. kapısı kilitli. m. yi gördüm, selam falan verdim, patronu bekliyorum dedim. gene iyi adam çıktı var ya. gıcık olmuştum ama dedi o içerde geldi. kapıyı kilitlemiş, içeride otururmuş. layn açsana kapıyı akşamaca sazan gibi bekleyecektim. neyse imzattım. kağıdımı inceleyip göya görüş yazan adam günleri farketmemiş bile. halbuki didik didik incelemesi gerek.

ondan aldım gene müdüre verdim. müdür çalışanlara gönderttirdi. 2kişi, 2si de kağıdıma bakmadı bile. neyse ki bilgisayarlar var da çıktı orda, fark edildi. meğer haftasonuna denk gelince bizim staj ptesiden başlarmış. yani 1gün uzuyor.

onda da bi melanetlik. gittim onaya çıkmadı. 1 saat kadar bekledim. boşa beklemiş oldum. acele de ediyorum ki başka yere çıkacak yeni stajım 11:30' a kadar çıksa da 12'ye kadar gitsem. öğleden sonraya kalmasam çünkü öğleden sonra kurs var.

arada gideyim eski yerimde dinleyeyim dedim o da bekliyorlarmış. yalan oldu. geri çıkayım derken asansöre bindim. bi amcayı yanıltmış oldum. amca walla ben öyle sanıyordum.

kös kös gittim. kağıdımı istedim. bi de ona çemkirdi. sen görevini düzgün yapıp başta açıklasan, sonra da yapman gerektiği gibi evrakı incelesen herhalde bu sorunlar olmayacaktı. ama nerde. neyse bişey demedim. tamam dedim. şimdi orda onunla ağız dalaşına girmeyeyim.

her zaman da nazik olmaya çalışırım sabah günaydın derim, çıkarken kolay gelsin derim. teşekkür ederim. ama karşındaki öküz olunca naapsan olmuyor.


moralim bozuk kursa gittim. o da 2saat girdim. paso soru çözdü. konuyu tekrar etmeyince soru çözümlerinde darlanıyorum. zor dayandım. tam da ben çıktıktan sonra yeni konu başladı ama napiim.

eğitimdemde geçen gitmedim kıza sordum var mı bilmem gereken bişey. yok dedi. bizim gezi belli olmuş hiç demiyor da. onda da sıkıldım neyse tek ara verdi.

zaten yıllardır yaşamadığım ptesi sendromonun zirvesini yağşıyorum. neyse yarın öğleye kadar yatış ohh..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder