17 Nisan 2012 Salı

gratis alışverişim..

1 aydır kendimi tutuyorum farkettiysen ama artık yeter. 1-2 kozmetik zımbırtısı almazsa ölecek hastalığım tavan yaptı. aslında 1 ay daha sabretsem bütçem ferahlayacaktı ama du bakalım bi yerden cevap bekliyorum. belki giricem büyük paralar kazanmaya başlıycam neyse.

bu ecotools fırçalarında ne zamandır gözüm var. gratis' te de görüyorum. içim de gidiyor ama 39,50tl' lik fiyatı kendimi frenlememi sağlıyordu. bu son katologda %15 indirime girmiş. gördüm ama kendimi frenlemem gereken bir dönemdi. o yüzden ilk fırsatta gittim. 33,57' ye geldi.

içinde 5 fırça var o yüzden tanesi 6 küsür bişey eder ki ilk izlenimime göre bence gayet kaliteliler.

bi kere eyeliner fırçası en çok kullandığım şey. ne kadar çok olursa o kadar az temizleme derdi olur.

pudra/ allık fırçası da ihtiyaç. kabukimi çantamda taşımaya başladığımdan beri allıkla pudrayı aynı fırçayla sürüyorum.

kaş/ kirpik fırçası pek kullandığım bir şey değil ama evdeki bu tipli fırçamın dişleri başka amaçlarla kullanırken kırılmıştı. yenilemek farzdı şimdi.

geri kalan eye shading ve concelear fırçaları da bence yumuş yumuş kullanılası fırçalar. boyları biraz güdükçe ama gideri var.


foot spa: 2,90tl. bunu da girişte gördüm. merak ettim. indirimde yazıyordu ama fişte bir fark göremedim.


aslında bir de şu yeni çıkan garnier bb kremden alacaktım ama açık rengi kalmamış. ben bu mantığı anlamıyorum zaten niye hep açık renk bitiyor. yani milletçe beyaz tenli de değiliz ki.

fırçalar hemen çekmecede yerini alınca bu kılıf da resim fırçalarıma kaldı. zaten hep çok havalı bulmuşumdur bu olayı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder