21 Nisan 2012 Cumartesi

ölüm defteri..

akşam akşam izleyecek bir şeyler arıyordum. son zamanlarda iyi filmler çıkaran bir siteye bakayım dedim. death note' u gördüm. daha animeyi izlerken filmin kötü olduğunu duymuştum ama merak ettiğimden izledim.
şurdan:
http://jetfilmizle.com/olum-defteri-turkce-dublaj-izle.html/7

maalesef son bölüme alternatif. o da şurdan:
http://hdfilmizle.net/olum-defteri-izle.html

baştan söyleyeyim tipleri beğenmedim. tamam animedeki bir karaktere ölümüne bağlandıktan sonra ete kemiğe bürünmüş haline alışmak zor. adamlar mümkün mertebe benzetmeye çalışmış ama o light' ın hali ne öyle. adamın yakışıklılıkta zirve olması gerek ama koca kafalı bişey bari 2 ton açık renkli bir şey bulsaydınız. L desen panda makyajı yapılmış. ya da misa misa sarışındı bi kere niy esmer yaptınız ki yani. japonya' da sarışın yok desek. çok güzel çakma sarışınlar vardır elbet.

sonda çalan red hot olduğunu tahmin ettiğim parça ne öyle. animede zaten aşık olduğum alumina, whats up gibi parçalar varken niye kastırdınız ki yani.

tamam orjinal hikayeyi tüm detaylarıyla hatırlamayabilirim ama hatırladığım kadarıyla bile yanlışlar var. bi kere en büyük yanlış dizinin başında ryuk ve light' ın en büyük ortak noktası ikisinin de çook sıkılıyor olmasıydı. o yüzden light defteri bulduğunda sırf sıkıntıdan bu işe başlamıştı ki bence adalet için gibi basmakalıp bir ifadeden daha mantıklı.

tam emin değilim ama ilk kullanımı banka soyguncusu üzerindeydi. burda banka soyguncusu hikayesi olmakla birlikte ilk olay değil. bu filmde ilk olay olan tren yolunda öldürülen sarı adam da animede yoktu diye hatırlıyorum.

animede misa misa' nın death notu' u buluşu yoktu ve misa o otobüsteki ajan olayından hemen sonra ilk light' ı görmüştü.

hem light' ın nişanlısı da yoktu. hatta o otobüs buluşmasına giderken aslında kızlar bana bayılır gibi bir şey söylemişti.

hikayeyi bölmeleri detayları atlamamaları açısından iyi olmuş. şimdi 2. bölümü bulmaya çalışacağım. ama l öldükten sonrasını izlemem asla. l' i yendikten sonra n gibi bir salağın kirayı alt etmesini bi kez daha izleyemem.

edit: jetfilmizle sitesi son bölümde ben izlerken sorun vardı ama düzeltmiş bile, takdir ettim..

2 yorum:

  1. http://jetfilmizle.com/olum-defteri-turkce-dublaj-izle.html/7

    jetfilmizle.com da bütün partlar calişiyor yazınızı düzenleyin bence

    YanıtlaSil