23 Nisan 2012 Pazartesi

diyet kaldığım yerden..

ne zamandır ara verdim gibi oldu. kursa başlayınca dedim ki öğlenleri dışarıda yiyeceğim, akşam da geç gelicem bizim diyet yalan olur. karar verdik ve bıraktım. ilk plan akşamları hiç yemek yememekti. evdekilerin de suçu var şimdi. ay salata yapalım ye, yok sebze yemeği bir şey olmaz, ama bugün balık yapıcaz illa.. diye diye bu söz yalan oldu. şimdi bir de bu sözü verdim. hergün 4-5 gibi hafif bir şeyler atıştırıyorum akşama acıkmayayım diye 1 simit, bi paket bisküvi gibi. ee eve geliyorum illa ye. ben daha çok yemeye başladım. kilo alıyorum yani. suçunu da hiç kabul etmiyor. benim de hatam var tabi. yiyecek kısıtı yok. stajdan çıkıp kursa yetişiyorum, öyle gün oluyor ki yemek yiyecek vaktim kalmıyor. tenefüste 15dkda yiyeceğim. altta da burger var mecbur en yakın yer orası. istemiyorum, burger' ı zaten sevmem ama mecbur.

tamam dedik eski düzene dönelim.

yeni bir hayat' ı da izledim. güzel gaz veren bir program. o duygusal, ağlamaklı kısımları, saçma dedikoduları falan ileri sarıyorum. spor yapmalarını ve kaç kilo verdiklerini falan izliyorum sadece. star' ın internet sitesinden hafta sonu bir haftayı komple 1 saatte falan bitiriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder