14 Nisan 2012 Cumartesi

the artist..

şurdan izledim:
http://www.fileswap.com/dl/Zd2xlmS8EI/TheArt.avi.html

daha önce bi kere sessiz film izlemiştim, o da o kadar sıkıcıydı ki hepimiz uyumuştuk. o yüzden bu film oscar almasına rağmen izlemeyi erteledim de erteledim. ama fena değildi. sessiz olması başta garip geliyor ama sonradan o müzikle, yazılarla öyle alıştım ki. hatta tüm konuşmaları yazı olarak geçmemişler bile. sadece önemli kısımlar. ilginçti, güzeldi ama yılın en iyi filmi değildi bence.

jean dujardin çok sempatik bi adam ya.hele depresyona girmeden önceki hali sevimli. yamulmuyorsam oscar konuşmasını bir kağıttan okuyarak yapmıştı. inglizcesi hiç yoktu. şirin yahu.

ama o köpek ne öyle ya. bi ara köpeği de satacak sandım. nasıl akıllı bişey yaa.

sona doğru bi sahnede tam da silahı ağzına dayamışken bam diye bir yazı geliyor ya. o zaman gerçekten bitti sandım. anlamlı bir son olurdu çünkü. ama asıl son da güzeldi. hatta yönetmen cut dediğinde baya ilk kez sesli film duyuyormuş gibi hissettim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder