30 Nisan 2012 Pazartesi

gordion alışverişi..

ne zamandır gitmiyordum, aslında pek bir özelliği yok bence. sadece h&m var. bershka, pull and bear, stradivarius, zara, c&a ankamall ve antares' te de var. gordion mağazaları daha ferah tabi ama indirimden önce aşık olmadıkça bir şey almayı düşünmüyorum. belki ayakkabı. ama onu da içime sinen bir model bulamadım. dolgu topuk, küçük topuk veya babet yazlık bir ayakkabı istiyorum. mantar topuklara sıcak bakıyorum ama bulamadım içime sinen bişey.

h&m' den bunları aldım. aslında tshirt' ü almasam da olurdu ama bilemedim. fiyat: 25,95tl. işte giyilir tamam. üstü dökümlü, beli oturan bir model.

bu desenin aynısının gömleği de vardı ama gömlek biraz kısa geldi. bir de dökümlü durması gereken bir modeldi biraz oturdu.  bir de kolsuzdu. kolsuz güzel ama stajda giyilir mi emin değilim. bir de 35tl gibi bir fiyatı vardı. çok da içime sinmeyen bir şey için pahalı geldi.

toka biraz pahalı. 6,95tl. ama ilginç geldi. at kuyruğu ile güzel durur. yalnız yapay saç çok parlak. zamanla normale dönmesini umuyorum.

bir de ayakkabı beğendim ama ayağımda güzel durmadı. basite keten ayakkabı. önü daha açık. babet converse arası. beyaz, siyah, kırmızı, mavi rengi vardı. 25tl gibi bir fiyat da uygundu aslında ama rahat olmasına rağmen ayağım pörtledi gibi oldu. bi de zaten bunu giyeceğime converse giyerim dedim.

c&a' da nihayet koyu renk binici pantolonu buldum ama üzerimde duran en rezalet pantolon oldu. dar değil aslında gayet rahat ama basenleri torba torba, aşağı doğru daralıyor. bir garip bunca zamandır iyiki bulamamışım dedim. 34 beden birinde ne kadar güzel duruyor halbuki:(

bu da yeni iphone kılıfım. 30tl. yakında kılıfa verdiğim para telefonu geçecek ama böyle kılıf almadıktan, bin türlü uygulama indirdimedikten sonra iphonun ne anlamı var ki. bi alo demeye de iphone alınmaz ya.

bi de şeffaf olanın da kenarı kırıldı. evde sadece kulaklı kılıfım sağlam. bu iyisiymiş. adam garanti verdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder