24 Nisan 2012 Salı

diksiyon..

bugün diksiyon kursuna başladım. haftada 2 gün kurstan sonra bi kursum daha var. 9' da falan eve geliyorum. yani haftada 4 gün spor yapabileceğim ancak.

ihtiyacım var mıydı? bence yok. ama annem tutturdu illa git diye. geçen mülakatta heyecanlandım falan diye dedi galiba ama ilk mülakattı, bence çok normal. 2.de daha iyiydim. gene de kazanamadım ama..

trt' den gelen bir hoca var. kadını tanır gibiyim. belki de konuşması tipik trt spikeri havasında olduğu içindir. gelince baktım. ekranda daha değişik duruyor. gerçi benim gördüğüm 5 sene öncesine ait bir video ama kadın çok güzel. walla 30' dan fazla demezdim. liseye falan giden kızı varmış.

 hoca da dedi. konuşman iyi dedi, sadece önemsemiyor gibi konuşuyormuşum. ne olduğunu tam olarak anlamadım. anlasam düzeltme şansım da olur herhalde..

ilk konuşmada aldığı notlarda gülmüyor, muhtar emmi duruşu, bacaklar fazla açık demiş.

bacaklar annemin de habire uyardığı bir konu. buna dikkat etmeye çalışacağım. gülmüyor notuna çok şaşırdım. aslında fazla güldüğümü düşünürdüm genelde. ilginç konuşurken gülmüyorum demek ki. muhtar emmi duruşuna da baktım. aslında hoca fark etmemiş. konuşurken baya heyecanlanıyorum. demek ki iyi bastırmışım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder