10 Nisan 2012 Salı

..

kpss başvurumu yaptım niahyet. inşallah bu sene iyi bir yeri kazanır, atanır, yerleşirim. 75 ona, 40kpds' ye iflahım kesildi walla.

o da günün macerası oldu. ben hep ziraat' e yatırırım. hatta bi bizim burda ziraat var, bir de tandoğan' daki büyük bina. aslında bugünkü normal planım sabah vaktimde kalkıp, staja gidip, biraz erken çıkıp para yatırmak, ordan bi yemek yiyip kursa geçmekti. tabi ben saat 10:15' te gözlerimi açınca 11:10' da da evden zor çıkınca planın ilk kısmı yalan oldu. e bari bu saatte bizim burdaki ziraat' e gideyim dedim. daha tenha olur. aslında babam müşteri no verdi akbank' tan da. bizim burda ziraat' ten önce bi akbank vardı. bulursam oraya gideyim dedim. meğer benim akbank diye gördüğüm küçücük atm imiş. ziraat de yakın diyorum ama 4 durak yürüdüm. neyse geldim. kapıda bi yazı. "kpss ücretlerini atmlerden yatırın." oldu canım başka. 1. kartsız nasıl yatacak, 2. hayatta hiç atm' den para yatırmadım, 3. para üstü işi nasıl olacak. sinir oldum. hayır dünyanın parasını veriyoruz size. içeride bir gişecik olsa ayırsanız ne var.

neyse dedim otobüs bekliyim. çünkü metro' ya geri mi yürüyeceğim bir de. durakta pis bir tip sigara içiyo. o da rüzgar mı öyle yaptı bilmem nasıl kokuyo ve nefes alamıyorum. zaten otobüs yeni gitti, görmüştüm. dedim bi durak daha yürüyeyim hem belki başka banka da bulurum. pis herif diye söylene söylene gittim. şu sigaradan nefret ediyorum var ya. nasıl içer insanlar anlamak mümkün değil. bana kalsa kökünden yasaklarım.

neyse öbür durağa gittim. banka bulamadım gene. o kadar banka kabul ediyor ama biri bile denk gelmedi. durağa varınca da otobüs geldi zaten. iyi oturmuş oldum. bizim durağa kadar otobüs doluyor. hiç oturamıyorum. bi kızın yanındayım işte koridor tarafında. güzelce geliyoruz. dtcf' nin orda falan yaşlı bi teyze bindi. yer versem mi falan diyorum. yanımdaki kız hemen dürttü teyzeyi oturun falan. ama kız cam kenarında. ben böyle duyarsız ergen gibi kaldım. layn. bi kere ben o otobüste oturabilmek için 5 durak yürüdüm senin haberin var mı acaba? bi de kız da teyze de sıhhıye' de indi iyi mi? layn zaten sen yer vermemişin ki inmek için kalkmışsın. dtcf ile sıhhıye durağı arası 1dk bile sürmez. ki ben kızılay' da inicem. sinir oldum böyle.

böyle oyalanırken saat olmuş 11:50. 12' de de dersim var. dedim hadi şu akbank' ta bi şansımı deneyeyim. yoksa bugün de kalacak. tamam daha 2 gün oldu ama babam 5 kere sordu şimdiden. gittim akbank' a şansım döndü birden. müşteri noyu girince bana 170 çıktı. sıra da 169' da düşün. ay ben bi sevin bi sevin. bankodaki kızın sohbet edesi tutmasa 5dk bile beklemeden çıkacaktım, neyse.

ordan da kursa gittim koştur koştur. saar 12:05 falan. iyi dedim yetiştim. meğer bizim dersi 12:30' a almışlar tüü. insan bi haber verir. neyse başvuruyu da yaptım. hadi bakalım hayırlısı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder