22 Nisan 2012 Pazar

rossmann alışverişi..

gene hafta sonu alışveriş yapma hatasına düştüm. daha saat erken fazla kalabalık değildir diyordum ama ne mümkün. ama napiim başka zamanım yok. hafta içi eve gelmem saat 8' i falan buluyor o saatte gidemem. şöyle bir rossmann' a bakayım dedim. rival de loop standının önündeyim gene. bi çift var. anlamadığım kozmetik standı kadınlara özgü bir şey. yani fondoten ve ruj süren bir erkek değilsen 2 adım geri dur. bu tip böyle değildi işte. kadın bir tür moron olmalı ki illa yanındakinin telkinlerine ihtiyaç duyuyordu. adam sürekli " başka ne lazımdı, far mı kahverengi gider sana, al bunu, başka rimel mi şunu al" bu halde. bir de görevli seferber etmişler. yani 3 kişilik bir barikatı aşmak gerek. hayır bakmak da istiyorum. ne zamandır uğramıyorum. yeni şeyler gelmiş. mesele trio farlar gelmiş. pek bakamadım ama aklım kaldı. concelear gibi bir tüp vardı en alt rafta gözüm kaldı. baked farlar gelmiş. alınası görünüyordu. kaldı hep.

rival de loop ruj: 2,99tl. ilk defa ruj aldım. gene kapağı açıktı. içi kullanılmamış  görünüyordu ama gene de dış yüzeyi 1 mm kadar kazımadan kullanmamaya kararlıyım. hatta bir de alkol gibi bir şeyle silebilirim. aslında almamak gerek ama cidden ucuz insan biraz dayanamıyor.
kullanmadan baya incelttim zaten. hatta biraz zorlamışım dibinden kırıldı. garip bir kokusu var. doğal olmayan bir koku. belki ambalajını kendim açmış olsam o kadar rahatsız olmazdım ama huylandım.
rengi çok güzel. numarası 02. dudağımın tonunu 1-2 ton kadar açan hafif nude bir ton. kullanmaya çalışacağım.

pastel oje: 2,25tl. oje standı daha medeniydi. numarası 05. artık bu yaz başka oje almam herhalde. 2 pastel ton götürür beni.
inanılmaz sevimli bir renk. içinde minik altın ışıltıları var ama çok yakından bakmadıkça belli değil. yalnız pembelerle bir sorunum var. biraz sarı alt tonlu olduğum için kutusunda durduğu gibi durmadığını hissediyorum. ama gene de kullanacağım.
bu arada bu sezon 2 oje aldım, 2 oje attım. evdeki pembe flormar ojem renk olarak aynı ama tırnakta hiç renk vermiyordu şutladık. geçen sene sephora indiriminden aldığım oje de fırçaya pek gelmiyordu zaten geçen aldığım gibi su yeşiliydi onu da şutladık.

rival de loop makyaj temizleme mendili: 1,50tl. de bu ara makyajımı silmek için çok tembelim. onun için aldım. fiyatı çok uygun bence. içinde 10tane falan var. 3 etkiliymiş. kokusunu sevdim. waterproof makyaj yapmıyorum zaten ama şimdilik yorumlarım iyi.

aslında garnier bb krem light ton da vardı. hem de gratis' le aynı fiyat. ama bu sefer alasım gelmedi. zaten balm shelter var dedim.

bu alışverişle bi kuple daha kozmetik rejimine giriyorum. önümüzdeki aya kadar eğer body shop seaweed indirimi yapmazsa başka bir şey almayacağım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder