22 Nisan 2012 Pazar

milka& elmalı tart..

milka patlayan şekerli biz lise sondayken dershanenin karşısındaki bakkalda satılırdı. habire alırdık. en çok annemi kandırmayı severdim. bak sana çikolata vereceğim deyip onun o şaşırma hali:) gene çıkmış. sevdim aslında ama bunun ağzımda erimesine izin vermeyi seviyorum. o yüzden bi seferde en fazla 2 parça falan yeniyor. tam diyet işi.

uno elmalı tart da internette gördüm. merak ettiğim bir şeydi. bizim burdaki migros' ta 1tlye bulunca 2 tane aldım. fena değil. elmalı biskrem vardı bir ara ona benzettim. aslında ben elmalı turta sanmıştım bunu ama değil. yıllardır özlemle aradığım mükemmel turtama ikame arıyorum. eskiden topkek gibi küçük turtalar satılırdı onlardan arıyorum yıllardır, dışı kıtır kıtır olmalı ama yok:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder