17 Nisan 2012 Salı

bitenler..

the body shop seaweed gece serumu: aslında bu serumu daha alırken gereksiz olduğunu biliyordum da bütün seriyi kullandım, bu da eksik kalmasın mantığındaydım. son dönemde gündüz kremim bitince yerine bunu kullandım da öyle bitti.

şişe olarak çok güzel. tekrar kullanılabilirse eğer çok pis planlarım var. yapısı su gibi. biraz kuru ciltlere yetersiz kalır. benim bile cildim yağlı olmasına rağmen çok soğuk günlerde yetersiz kaldı, renkli nemlendiricimle takviye ettim. bir daha bunu alacağıma gündüz kremi alırım..


the library of fragrance pure soap: büyük umutlarla almıştım sabun kokusu diye ama sevmedim. sürdükten sonra yarım saat geçmiş limon kolonyası gibi kokuyor. (evet çok deli tanım yaparım)

limon kolonyasını severim ama parfüm olarak değil. bu çeşidi tekrar almam ama diğer demeter parfümlerini de denemek istiyorum.

çok çabuk bitti gerçi. bir de kokusu pek kalıcı değil.

kışın çok parfüm aldım diyordum ama 1 tane kaldı. bu stoğun beni haziran' a kadar idare etmesi gerekiyordu:(



ama bu biten 2 ürünün de ambalajları süper çıktı. üstteki serumda zaten gözüm vardı. içine vücut losyonumu doldurdum süper oldu. bu parfüm şişesinin de kapağı çıkıyor. normalde böyle hazır parfümlerde hiç karşılaşmadığım bir durum. içine gülsuyumu doldurdum. bunaldıkça pıslıyorum.

she eyeliner: sevmediğim bir şeydi zaten.
1) fırçası çok dandik
2) renk vermesi çok zor.

geçen dolabı elden geçirirken fark ettim. kurumuş gitmiş, attım ben de. sanırım artık she kozmetik ürünü satmıyor. satsa da almam zaten..

the body shop lychee blosson body lotion: lyhcee üretimden kaldırıldı mı? tam adına body shop' un sitesinden bakayım dedim bulamadım. kalktıysa çok üzürülürüm çünkü çok sevmiştim.

nemlendirmesi fena değil, bi body butter değil ama losyon olarak başarılı.

tek sorun pompalı şişe. şişeyi hiç eğmeden kullanmama rağmen yarısı içinde kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder