28 Nisan 2012 Cumartesi

facebook..

facebook' la ne zamandır aramız bozuktu. geçenlerde arkadaş ısrarı üzerine affetmeye karar verdim. yeni yeni ısınıyoruz ama beni gıcık etmeye devam ediyor. bu da son nanesi. bu zaman tüneli ısrarı nedir anlamadım gitti.


aslında bu ara cep telefonlarına da gıcığım. mesele çok önemli bir şey anlatıyorum, telefon çalıyor. arayan kişi ne kadar gereksiz olursa olsun öncelik ona veriliyor. bu adil değil bence..

bi de bizim hocaya gıcık oluyorum. nerdeyse her gün saat 4-5 arası telefon çalar, uzun uzun da konuşur. ders varmış, saygıymış hiiç. biz okulda bile ders işlerken koskoca profesör telefonunu kapatır, olmadı sessize alır. yanlışlıkla çalarsa mahcup olur özür diler. hatta önemli ve açması gerekiyorsa özür dileyerek izin ister. tabi ki izin vermiyorum gibi bir şey yok ama bu saygıdır bence. ve bu adamın telefonu her gün çalıyor. ne özür ne bişey. dandik banka mesajlarını bile her seferinde açar. biz orda kesintisiz 6saat ders yapmıyoruz ki. zaten yarım saatte bir mola veriliyor. molada geri ara bi zahmet.
 aslında görüşlerini uzun uzun açıklamasından da hoşlanmıyorum. tamam zamanında buna yürekten inanmışsın ama bugün tam tersi bir iş yapıyorsun bi kere. bari utan da sus. bi de mesela takıldı mı 15 dk anlatıyo. tamam bazen ilgi çekici olabiliyor ama bi şeyi 2 kere falan anlatıyor ki ilgi çekici olsa bile burası bir kurs biz bunun için para vermiyoruz ki sana..
iyi bir hoca tamam. geçen seneki iyi niyetliydi ama bu seneye göre çoğu şey yüzeysel kalıyordu. mesela bir formülü geçen sene sadece ezberleyin diyerek söyleyip geçtiyse. bu sene o formülün nerden çıktığına dair bir grafik, 2 örnek görüyoruz. ama işte sıkıcı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder