5 Nisan 2012 Perşembe

pko..

bu hastalık bende var sanıyordum, malum kilo problemi de var, belirtiler de tutuyor ve doktara gitmeye korkuyordum çünkü sanki dillendirmezsem gerçek olmazmış gibi geliyordu, dün kesilmek üzere olan kurbanlık koyun gibiydim. hatta kötünün iyisi diyerek girdim muayenehaneye. çıkacak belli, ama en olumlu hali. ama yokmuş. öyle mutlu oldum ki. bilmiyorum belki vardı da gitti. bi senedir azıcık kilo verdim. yediklerime fazla dikkat etmesem de sporun etkisi tartışılmaz. düzenli spor yapıyorum. domuz gibi sağlıklı insanların % 90' ının yapmadığı bişey. ve bu ara deli adaçayı içiyorum. içinde östrojen varmış. hiçbir yerde okumadım da öyle tesadüfi oldu ki. iyi oldu hem. kolayı da kesmiştim yerine adaçayını koydum. bi kere doğal bişey. insanların kaç bin yıldır içtiği bişey. yemeğin yanında içmeye alıştım. güzel de gidiyor. kola gibi altüst eden bir yapısı yok. hatta yumuşacık yapıyor gibi. minik bir çaydanlığım var. akşamları 2 çaydanlık bitiyorum. hatta 3. de olsa içerim modundayım. ben yemeğin yanında mutlaka bir şeyler içmem gerekiyor, su kesmiyor. kolayı içme nedenim de oydu. günde 1litre rahat biterdi. 2 aydır falan eve hiç kola alınmıyor. dışarda da içmiyorum. sadece fast foodlarla verilen sifon kolalar. o da içmesem de olur da öyle vay ben kola içmiyorum entelliğine girmeyeyim dedim. onu da dizlerim için başlamıştım aslında. bu kıkırdak incelmeme sorumlu olarak onu görebilitem var. hani  bi forward mail efsanesi vardır. tavuk kemiğini kolanın içine atmışlar da kemik erimiş. öyle bişey diye düşünüyorum. doktara bu lüzumsuz kıl olayını da sordum. tüy sarartıcıdan oluyormuş. ayy hiç tahmin etmezdim. tüy sarartıcı kıl boyunu uzatırmış. ben 2-3 senedir düzenli kullanıyorum düşünsene ayy. meğer ondanmış. lazere giricem artık. aslında sezonu geçti diye düşünüyordum ben. güneşten korumak falan gerekiyor ya. doktor birşey olmaz dedi. gerçi normale dönsün öyle başlayacağım ama öyle nasıl gezeceğim hiç bilmiyorum. tamam dayanmak lazım kesin çözüm için ama ne bileyim. bacakları da aradan çıkarayım dedim. ohh olsa süper olur var ya.

edit: resim de pis bişey değil. pipetin içinden görünen kola..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder