30 Nisan 2012 Pazartesi

dizi izleme olayı..

facebook gene bi haltlar karıştırmış. dizi-film sitelerinin bütün videolarını silmiş. diziport, dizimag falan hep iptal. olan bana oldu.

gossip girl 5/21'i şurda buldum:
http://www.diziizle-tr.com/gossip-girl-5-sezon-21-bolum-izle.html

dizinin 2. kısmı ortasında takıldı, altyazıda da senkronizasyon sorunu vardı. şurda devam ettim:
http://www.doluvideo.com/gossip-girl-5-sezon-21-bolum-k3.html

bu arada gossip girl' de işler baya karışmaya başladı. bir bölümda çok fazla olay işleniyor. sona yaklaştıkça akıllarına gelen her türlü dramayı işliyorlar gibi. hatta 3 dizi içiçe geçmiş gibi. nate ve chuck chuck' ın anne babası sorunları; serena, lily, carol, lola ve ivy cephesi; dan ve blair. maalesef en dandik olanı blair cephesi. ben en baştan beri chuck& blair taraftarıyım. blair' in yanına yakışsın diye dan'i yüceltip, blair' i batırıp duruyorlar ki hoş değil. louis bile bir yerde prens olmasından mütevellit yırtabilirdi ama dan hiç olmuyor.

bu arada son bölümde nate bi soyunduğunda gözlerimiz six pack aradı ama olmamış yani.

bu arada takıldığım bir şey var. şimdi kişisel gelişim vs. eğitimlerinde bize öğretilen şey kahverengi giymeyin, kahverengi olduğunuzdan bir sınıf aşağı gösterir vs. bu dizide niye habire kahve ve toprak tonları giyilir. sarışınlara çok yakıştığı için midir? çözemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder