21 Nisan 2012 Cumartesi

jack ve jill..

şurdan izledim:
http://jetfilmizle.com/jack-ve-jill-turkce-dublaj-izle.html/0

tamam kötü bir film olduğunu duymuştum ama ne kadar kötü olabilir ki dedim. yani sonuçta adam sandler var. onu severim, filmleri komik olur. sonra filmi izlerken baktım al pacino bile var. al pacino olup da kötü film olur muymuş diye insan tereddüt ediyor ama meğer olurmuş.

bazı klişeleri çok zorlamışlar. kendi aralarındaki konuşma hele de son sahnedeki acayip sıkıcı geldi.

al pacino bu rolü nasıl kabul etmiş anlamadım. hele o sondaki dunkin donut reklamında donutlu yelek ceketle fırlaması.

bir de johnny depp var. ucundan kıyısından gözükse de niye kabul etmişler ki yani.

gerçi 3.4 puan biraz az. yani bir 5 olsun etmeliydi bence.

en sevdiğim şuydu. jill al pacino' nun oscar' ını kırar. özür dilemek için eminim sende daha çok vardır der. al pacino da "herkes öyle sanıyor ama aslında yok" der. güzeldi. al pacino gerçekten de sadece 1 oscarlımıymış vaw. bence daha çok olmalıydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder