1 Mart 2012 Perşembe

bitenler..

bayadır yazmıyorun bitenler postlarını. bilgisayar bozuldu, kameradan yüklemeye üşendim vs..

the body shop japanese cherry blossom parfüm: biteli 1 ay falan oldu aslında. nerdeyse yeni kullandığım bile bitmek üzere. bunu da aslında yazın kullanıyordum. kış gelince guerlain' i geçtim. bunun %20si falan vardı zaten. o bitince bunu da bitirdim.

koku olarak orjinal ve hafif bir koku bunu seviyorum. ama body shop parfümlerinin kalıcığı çok az. o yüzden tekrar almayabilirim.

lady speed stick: klasik. yenisi yerini aldı bile. çok memnunum. aerosoller kışın üşütüyor insanı. bir de ozon tabakası falan fıstık..

bu da claries' ten sırf güzel kabı için aldığım gloss. bitirmek bir hayli zor oldu. parmakla sürmeyi sevmiyorum. zaten yarıyı geçince parmakla almak zor. bir de bu baya koyu bir kırmızı idi. yani dışarıda da çok sık kullanamam. evde süre süre bitirdim. bir daha almam.

rosense gülsuyu: bunu tonik niyetine kullanıyorum. alkolsüz olduğu için gözüme falan sürmeye de çekinmiyorum. memnunum. yenisi geldi bile. biraz pahalı buluyorum rosense' i ama neyse.

the body shop seaweed deep cleansing facial wash: bu yarı olduğundan beri seaweed serisinin indirime girmesini bekliyorum. inat ettim almadım. bitince de garnier 3ü bir aradayı kullanmaya başladım. pişman değilim. garnier' den memnunum şimdilik. bunu tekrar almayabilirim.

tony&guy refreshing dry shampoo: etki olarak süper bir şey. öyle pis bir insan değilim ama saçımı yıkayamayacağım durumlar oluyor. mesela ıslanıyor bazen saçım. o zaman falan da bunu kullanıyorum. hafif de hacim veriyor gibi geliyor. bu etki saç diplerimi mıncırdığım için de olabilir. dikkatli bakınca hafif benek benek, kepek gibi görünüyor. o kötü bişi. belki benim saçım siyah olduğu içindir. sarışınlar bu sorunu yaşamıyor olabilir.

etkisi güzel ama tekrar almam. çünkü iğrenç kokuyor. hani ucuz parfümlerin en ağırının bir kokusu vardır ya onun gibi. ikamesini daha ucuza buldum zaten..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder