30 Mart 2012 Cuma

alışveriş seferi..

su yeşili modasına kayıtsız kalamazdım. bu ay kozmetik olarak bir şey almamaya çalışsam da bir ojeden bir şey olmaz dedim. fiyatı:2,50tl. aslında watsons oje konusunda biraz kazık kabul ama başka yere gitmeye üşendim.

şöyle bir gezme olsun diye avmye gittim. aklımda 3 parça şey vardı ama kendime sınır da koymadım.

şemsiye de onlardan biriydi. eski tbox şemsiyemi küçük ve hafif olduğu için seviyorum ama yamuldu gitti. değiştirmek lazım. geçen stradivarius' ta bu, bir de zara' da panda kaplı bir şemsiye vardı. ikisinden birini almak niyetiyle gittim. zara' daki yoktu. ben de bunu aldım. fiyatı:19,90tl. pek tiril tiril bişey. fazla dayanıklı olmaz gibi ya. gittiği yere kadar.

bu laptop çantasını kızılay' da bir kızda gördüm. olsa olsa forever new' dir dedim. haklı çıkmışım. resimde pek belli olmuyor ama üstü dantel kaplı. pek hassas bişey. ne kadar dayanır bana şüpheli. hatta mağazadaki diğer üründe hafif bir sarı leke oluşmuş bile. fiyatı: 39,90tl

benim gibi enine boyuna büyük laptopum bu çantanın içine zor sığdı tabi. yanına bir kalem bile sığmaz o derece. zaten ben onun için değil kendime kitaplarımı koyup taşımalık dosya olarak almıştım.

bu arada forever new elektronik alet kılıfları olayına girmiş, süper olmuş. iphone kılıflarının birinde gözüm kaldı da kredi kartı limitim yetmez rezil olmayayım diye başka sefere bıraktım.

sonunda mantıklı bir lastikli yüzük buldum. fiyatı:16,90tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder