11 Mart 2012 Pazar

diyette 14. gün..

cumartesi günü biraz kola içtim ve salçalı ekmek yedim. ahh evet çok acayip. listeye göre salça serbest. gerçi içindeki ceviz, zeytin yağı, ekmek vs. yasak ama karıştırma tamam mı. bu hafta hiç fast food yemedim. bütün bir hafta 1 tane bile patates kızartması yememek nedir bilir misin?

pazar günü yürüyüşe çıkamadım. aslında evde kimse olmasa çıkardım da bi yandan gribim diye ağlayıp, boğazlarımı yırtarcasına öksürürken bir yandan da bu dondurucu soğukta ben dışarı çıkacağım demek olmaz gibi geldi..

pazartesi öğlen arbys menü ve 6lı cheesticks yedim, akşam da salatama nar ekşisi ve mayonez koydum gene ve sebze yemedim. üff biliyorum. bugün tam bir fiyaskoydu. ama sanırım olayı biraz çözdüm. şimdi günde 3 öğün yiyorum ve saatleri belli. o saat gelince kendimi tutamıyorum. birazcık doyunca amaan keşke bozmasaydım diyorum ama iş işten geçmiş oluyor. yarın buna dikkat edeceğim..

salı: yürüyüşe gitmedim. aslında yürüyüş sezonunu resmi olarak açsam daha az kaytaracağım sanırım.

çarşamba: bugün kesinlikle batırdım tamam mı. rezil bir insanım. mcdonalds menü aldım. kendimden nefret ediyorum. öküz gibi yiyorum. benim sorunum boğazımı tutamamak. yoksa sporu seviyorum. ama bugünkü menü çok dandikti. bak öğle yemeği menüsünü açıklıyorum. 1 dilim ekmek, 1 kase yoğurt. şaka mısın sen? ben tok karnına onları yesem doymam. önce dedim ki ekmek simit olsun, sonra simit börek olsun dedim en son patates kızartmasına dalıyordum. uff. akşam da patlaşmış mısır, fıstık ve çikolata yedim. oha oha oha. ama 1 tur ekstra spor yaptım. bu da bişi..

perşembe: bugün menüye uydurdum biraz. neyse bir daha yapmamayı umuyorum. aslında bu hafta çok kötü geçti. feci gribim. öksürmekten ciğerlerim ağzımdan çıkacak. ballı zencefil yiyorum mecburen. spor da yapamadım.

bugün kadınlar günü diye tutmuş kendilerince tatil ilan etmişler. spor yokmuş, kermes kurmaya karar vermişler. bi gittim oturmuş tıkınıyorlar. ee afferim yani. yahu abidik gubidik bi ton şey için mesaj atıyorsunuz, arıyorsunuz insan asıl bunu haber verir. hadi olmadı hergün ordayım insan söyler. hasta hasta gittim bi baktım otururmuş tıkınıyorlar. kös kös yürüyüş yaptım.

stajı da iyi saldım bu hafta bişey demeseler bari. aman o da insan baştan söyler gel ya da gelme diye. ona göre biz de kendimizce bi düzen tuttururuz. hayret bişey yani.

cuma: bütün gün iyiydim ama yatmadan fıstık, çikolata, gözleme, zeytin yedim.

ctesi: bugün spora gitmedim, yürüyüş de yapmadım. üşendim öyle ne biliim. akşam da patlamış mısır yedim.

sonuç: kilo veremeyeceğim diye çok korktum ama vermişim iyi bari. yürüyüşe başlamam etkili oldu galiba. haftaya daha iyi geçmeyi umuyorum. geriye kaldı 13,7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder