5 Mart 2012 Pazartesi

gratis alışverişim..

kızılay gratis' e göz atmaya girdim. aslında pamuk ve kahverengi far alacaktım. ikisini de almadığım gibi tamamen farklı şeyler alarak çıktım.
gliss saç kremi: 7,90tl. aslında evde bitmek bilmeyen bir avon saş kremim var. yani 2 yıl mı oldu 3 yıl mı. bitmedi gitti. saçımı her yıkamadan sonra fındık kadar sürüyorum. bazen tamamen bırakıyorum falan ama çok sıkıldım. ne zamandır denemek istiyordum bunlar. şimdilik pembe olan cansız ve mat saçlar için olanını aldım. boyalı saçlar hariç diğerlerini de deneyesim var. aslında gratis' te 3 al 2 öde vardı. şampuanımı da staklayabilirdim ama zaten sınavdan dönüyordum taşımak istemedim.

hadi saç kremi neyse de diğerleri tamamen ıvır zıvır.

çikolata şeklinde lip gloss: 3,50tl. her gratis alışverişimde kasada görüyordum da çok şey almış olduğum için alamıyordum. bu sefer aldım. şekil zaten olağanüstü. mis gibi de çikolata kokuyor ama iğğ kullanılmış bu. yani kasanın yanından aldım ve kasiyerin gözü önünde insan bi uyarır onlar tester veya kontrol edin. ne biliim ben. üstünde tester falan da yazmıyor. üstünü sildim aslında yarısı falan gitti ben silerken de ayy kullanamam öyle yaa. zaten süs diye almıştım duruyo bakalım öyle.. ama iğğ yaa..

paper soap: 2tl. lisedeyken kullanırdık bunlardan. aslında baya kullanışlı bir şey ama son yıllarda sıvı sabunsuz yer pek kalmadığı için almıyordum. işte o gün sınava gittim dedim ya okulun tuvaletinde sabun yoktu. daha doğrusu var da kapağı açılmış, pompası çalışmıyor, elini daldırıp alıyorsun böyle. biraz iğrenç. yani sonuçta sabun dezenfektan bir şey bunun pisi olmaz gibi ama gene de içim rahat etmedi. ıslak mendil var zaten yanımda her daim de suyla sabunla köpürte köpürte yıkamadan kendimi rahat hissetmiyorum. olayın sıcağı sıcağına bunu görünce aldım. kokusu da çok güzel.

kulak tıkacı: 5,90tl. biraz pahalı ama bence her daim ihtiyaç duyulan bir şey. bazen böyle ders çalışasım oluyor ama bir gürültü hali. eskiden evde vardı böyle bir şey aynı kıvamda ama sünger rengi daha basit bişey. sonra attım galiba. eczanelerde olur aslında da ona da üşendim. bu iyi oldu. gerçi kapağında herhangi bir koruyucu etiket yoktu o kötü bişey. eve geldim bi güzel yıkadım evet. sonra o sünger sen tut bütün suyu em. kurusun diye bıraktım bi gram süzülmemiş. iyice havluyla sıkarak suyunu aldım ama bi tekinde küçük bir çatlak oluştu neyse.

bu tıkaç pamuk gibi falan değil sıkıp kulağa yerleştirdikten sonra kendi kendine genişliyor o yüzden ses geçirmez. yazın denizde de kullanabilirim aslında gerçi su çeker. 2 çeşitti. biri ipli deniz için olan muhtemelen oydu. aslında ondan da almak lazım. neyse belki alırım. böyle böyle 2 dk içinde 20tl falan harcadım. sonra vay bu paralar nereye gidiyor..

bi de pamuk aldım ama onu başka yerden aldım. alacağım normal pamuk gratis' te 5tl falandı. çıkıp başka yerden aldım. fiyatı:1,75tl. aslında kolej' de bi kozmetikçiden alırdım ben orda 1,25' ti ama şimdi oraya gitmeye üşendim. bazen de böyle çok pintiyim işte.

hatta ecotools fırça alacaktım. fondoten fırçası belki. evde bir tane çok memnun olduğum fırçam var ama 1 tane daha istiyorum. aslında açılı fırça istiyorum allık için. ama ecotools açılı yoktu. bir de eyeliner fırçası yedek, o da yoktu.diğerleri de biraz pahalı geldi. indirime giriyor mu acaba. belki gelecek ay alırım. bu ay fazla açıldım.

yahu o pamuk ne dandik çıktı. sabah böyle her zamanki gibi toniği pamuğa döktüm. tonik pamuktan aktı gitti böyle çok acayip. hani kumaşa döksem o bile daha çok tutar ki pamuk bu. pamukta da marka aranır mıymış demek ki aramak lazım.

öğlen gelirken hemen bunu aldım. öbürünü de anneme verdim. bu da 2,50tl de yaa lanet olsun ya napim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder