24 Mart 2012 Cumartesi

..

1 haftadır ense yapıyorum. grip vs. bu hafta artık yeter dedim. sabah kalktım, gittim güzelce. bizimkiler gene tükkanı açmamış. bamm ilk şok. hafiften de tırsıyorum. kaç gündür nerdesin diyecekler diye ama onlar da pek ekabir canım. neyse en azından yarın bişey derlerse bahanem olur.

neyse tükkandan ses seda çıkmayınca asıl yerime gittim. lan o da eylem varmış. piii. doldurmuşlar ortalığı. walla çamurdan geçmek zorunda kaldım. deri çizmelerimi giymişim tam. onlar da çamurda bile kayıyor. pek de battı. silince geçmedi de. full batmış. bişey de demedi ama kesin gördü bizim patron. o da bi acayip. gittim oturdum, sormadı, söylemedim. acısını sonradan çıkarmaz umarım.

çıkış daha bi felaket biber gazı atmışlar. yani tam işe başlayacak günü buldum. bi o kapıya gidiyorum, bi bu kapıya. çıkmak mümkün değil. zaten koridorda burnum, boğazım yanmaya başladı. naapsam bizim akrabanın yanına mı sığınsam derken alt kattaki kapı aklıma geldi. çıktım ordan hemen. trafiği falan da kesmişler. kesin metro da kapalıdır diye kızılay' a yürüdüm. şansıma kapatmamışlar da. tüh. boşa yürümüş oldum.

o da nası açım nası açım. gene de bişi yemedim, rejimi bozmadım. afferim bana.


edit: resmi beğendim diye ekledim ama yazıyla alakasız olsu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder