17 Mart 2012 Cumartesi

bitenler..

the body shop raspberry ripple duş jeli: body shop' un duş jellerini seviyorum. yoğun kokulu oluyorlar ve güzel köpürüyorlar. kampanyada görürsem tekrar alırım.

facial absorbent paper: bunu watsons' tan almıştım. hala satışta mı bilmiyorum. baya oldu. aslında mantık olarak bu yağ emen kağıtları sevsem de pek pratik bulmadım. mesela oturduğum yerde çıkarıp bi burnumu pıtpıtlayamam. tuvalete falan gitmem gerek. bu da pek pratik değil gibi. ondan biraz geç bitti. daha da 2 paket var. bir de daha sonra rossmann' dan aldım. o daha güzel. aynalı plastik bir kutusu var. tekrar almam.

the body shop dreams unlimited edp: ne çabuk bitti öyle. tamam küçük bir şişe ama bu kadar da çabuk bitmesini beklemiyordum. koku olarak bayılmadım. orjinal bir koku değil. biraz almış olmak için almıştım. tekrar almam. biraz tuzlucaydı.

the body shop body focus stretch mark improver: alırken bile fazla umutlu değildim. çünkü çatlaklar bir kez oluştu mu kurtulmak imkansız diyorlar. gene de kullandım. düzenli kullanmaya çalıştım. duştan sonra sürdüm. biraz zor aslında. mesela emilmesi için ne kadar beklemeli, sorun bence. bi kaç senelik krem aslında. kullandım, bıraktım şeklinde bir düzenimiz oldu. etkili değil. tekrar almam.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder