3 Mart 2012 Cumartesi

the help..

bu sene de oscar adayı filmleri oscar töreni bittikten sonra izlemeye başlıyorum. ilk the help filmini şurdan izledim:
http://www.fullhdfilmizle.com/komedi-filmleri-izle/yardimci-turkce-altyazi-izle/oto

filmi sevdim. sıkıcı falan değil. tarihi ama eğlenceli de bir yanı var. oscar töreninde pie olayını görmeme rağmen baya güldüm yaa..

manny karakteri oscar' ı haketmiş. zaten yardımcı karakterden ziyade başrol gibi.

konu biraz bize yabancı aslında. zencilerin hele de güney eyaletlerinde o dönem hizmetçi olarak nasıl 2. sınıf insan muamelesi gördüğü anlatılıyor. bununla ilgili yasalar bile var hatta. o tarafını anlamam o yüzden zor tabi.

filmle ilgili en yüzeysel yorumu da yapayı:. kıyafetleri sevdim en çok tamam mı, ne var. o kadar ince belim olsa her gün giyerim. üstüne de hafif bir hırka. kadınlara elbise çok yakışıyor aslında di mi. pantolon aslında iğrenç bişey. tamam rahat falan ama. üff über zayıf olup böyle elbiseler giymek istiyorum, sonra saçlarım da böyle her daim bakımlı hafif kabarık, belki şık bir topuz. evim de böyle güzel olsun. filmin sonunda aibee' nin yürüdüğü bir yol var. ağaçlı yemyeşil ama ortası asfalt. öyle bir yerde yaşayayım. ühühüü..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder