17 Mart 2012 Cumartesi

diz ağrısı..

hani uludağ' da düşmüştüm ya. onun için doktora gittim. röntgen mr vs.

bu mr işi ölüm bişe. baktım sığmam ben buna dedim. daracık tabut gibi bişey. gittim bir dizim çekildi, diğeri çekilecek 2 kere makina bozuldu. sonra tekrar gittim.  kafamı sokmadı neyse ki. yoksa orda kafayı yerdim. o haliyle bile 15 dk zor dayandım. gözlerimi kapadım ve orda olduğumu düşünmemeye çalıştım. bende biraz dar alan korkusu var kabul ediyorum.

kıkırdağımda incelme varmış. ameliyatlık falan birşey yok ama. diz kaslarımı biraz geliştirmemi önerdi. bazı hareketler verdi. ilaç istemedim. aslında bazen çok ağrıyor ama ağrı kesicilere bağımlı olmak istemiyorum. biraz sızlanmak daha iyi galiba. ilaç da vermedi. sadece besin takviyesi verdi. bu ilaç 90tl. gnc' nin kendi mağazasında daha pahalı nasıl oluyorsa.

bir de 2kg' lık ağırlık aldım. onlarla çalışıyorum. sonra 5kg' a çıkacak dedi doktor ama bu haliyle bile çok ağır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder