1 Mart 2012 Perşembe

gratis alışverişim..

ne zamandır bir renkli nemlendirici almak istiyordum. benefit ile the balm arasında kalmıştım. internette okuduğum yorumlarda balm shelter çok övülmüş, fiyatı da daha uygun olduğundan bunu tercih ettim. normal fiyatı: 40tl. ama ben the balm % 30 indirime denk gelmişim 28tl' ye aldım.

28tl bence gayet uygun. hatta light alacaktım. kalmamış. indirimde olduğu için millet yağmalamış resmen. son light/ mediumu da ben aldım. çok fazla bir kapatıcılığı yok ama zaten iyi bir nemlendiriciye ihtiyacım vardı. soğuk havalarda su bazlı nemlendiricim yetersiz kalıyor. şu güneş kremi olayına da girmek istiyordum ama  sürmeye üşeniyordum iyi oldu.


ben balm shelter koyu oldu falan diye mırın kırın edince ordaki kızlar bir de sexy mama' yı önerdi. aslında pudraya da ihtiyacım vardı. mac falan düşünüyordum. gerçi transparan pudra hala biraz saçma bir fikir yani olmuşken biraz da kapatıcılığı tercih ederim ama neyse aldım. fena değil. fiyatı: 33tl. 25' e geldi. bu da iyi.


girlz only dry shampoo: 10,90tl. tony& guy' ın kokusundan nefret ettiğim için aldım. hem de 1/3 fiyatına. bu saçımı bembeyaz yaptı bir anda daha etkili mi diim ne diim. kokusu güzel en azından. memnunum.

demeter pure soap parfüm: 19,90tl. bu demeter parfümleri forumda çok övülmüş meraktan aldım. kokusu ehh işte mükemmel sabun kokan parfüm benim için asos' tan aldığım limon çiçeği zımbırtım. ama o da bitmek üzere ve ankara' da bulamıyorum maalesef. neyse bunun kokusu hiç kalıcı değil yalnız.

sabah saati gitmiştim. bir de kar falan. gratis' i ilk defa boş gördüm. satıcı kızların hafiften bir takılma huyu var hoş değil. alacaklarım belliydi aldım çıktım, bahçeli' ye kadar gitmişken trip atıp çıkmam dedim ama takılmasalar biraz daha bakınıp bi sürü şey daha alabilirdim. neyse..


bu arada gratis kızılay' a da açılıyormuş. izmir caddesinde koton yanında. tabelasını asmışlar bile ama içeride tadilat devam ediyordu. sevindim. bahçeli' ye gitmeye üşeniyorum evet.

oraya kadar gitmişken rosense güllü duş jelinden de aldım. etiketindeki vaadleri çok fazla. bu kadar etkisi var mı emin değilim. kimisi sevmez ama ben gül suyu kokusunu seviyorum. duru bir koku bence. bu da öyle kokuyor. yalnız fiyatı 8,50tl ki oha. gerçi miktar olarak 500ml ama gene de oha. rosense ürünlerini pahalı buluyorum evet. tr' de üretiliyor, mağazasından alıyorum yani aracı vs yok ve bence pahalı. sadece duş jeli için söylüuorum. kutusu da dandik biraz. kapağı falan o ne öyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder