17 Mart 2012 Cumartesi

ikea..

ikea' ya gittik gene. banyom için sabunluk falan arıyorum ne zamandır. koçtaş' a, mudo' ya, tchibo' ya, tepe home' a baktım. çok çok beğendiğim bir şey bulamadım. öyle cicili bicili bişey istemiyordum. zaten banyom küçük iyice boğulmasın. sade porselen beyaz ya da kahve tonlarında birşey aradım. bir de sıvı sabunluk şeffaf olsun istedim. çünkü içinde ne kadar sabun kaldığını görememek bence biraz saçma. şeffafını bulmak imkansızdı zaten. bir de uygun bardak arıyordum. sadece mudo' da plastik bir model vardı. o da çok ucuz duruyor. aslında tepe home fena değildi. kahverengi taş desenli bir modeli baya beğenmiştim. bir de ikea' ya bakalım dedim. ikea sadecik bir model beğendim. cam ve metalden. cam olması biraz riskli ama daha sağlıklı olur dedim. aldık çıktık.

ne zamandır alsam mı dediğim hama boncuklarını da aldım. ilk defa kullanıcam, kimse bana söylememişti. meğer bir de tablasını almak gerekiyormuş. tablasız denedim ama zor. bir dahaki gidişime kadar kaldı. şu ikea' ya otobüsle gitme işini çözsem iyi olacak gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder