21 Mart 2012 Çarşamba

lcw mont..

bu montu lcw' de gördüm. alsam mı ki?

- fiyatı 79,90tl. bunu alırsam ay sonunu zor getirebilirim.
- şu mevsimde kullanmaya süper olur. ince, deri vs. ama en fazla 1 ay ömrü var. sonra sıcak gelmeye başlayacak.
- uzun olması güzel. zaten bir deri ceketim var ama kısa, uzun montum da yok. mesela uzun bir hırka giyemiyorum.
- kalıp olarak mükemmel durmadı. belki bir beden küçüğü daha iyi olabilir diyordum ama modelde de öyle durmuş. kalçalı bir tipte güzel olabilir ama bende belden aşağısı emanet duruyor.
- hiç trençkotum yok. renk olarak da güzel. deri olması bence ekstra havalı olmuş.
- lcw olduğu için 3 ay sonra herkesin üstünde görme riski var. o kadar para verip de bu yüzden giyemezsem çok üzülürüm.
- gene aynı sebepten 2 ay sonra 30tl' ye düşerse daha da üzülürüm.


edit: aldım. hem de 10tl' ye. evde anneme hediye gelen bir mont vardı. ama tee kasımda falan alınmış, fişi yok, etiketini bile kesmiş. bi şansımızı deneyelim dedik. aldılar walla. onun da değeri 70tl imiş. yerine bunu aldık bana. bir beden küçük aldım. daha güzel oldu. o beğenmediğim potluk ortadan kalktı. sevindim.

lcw' nin bu olayını çok sevdim. aylar olmuş ama aldılar, hem de fişi de yok. ama gerçekten hiç giyilmedi. afferim daha da sevdim seni lcw. ptesi olsa da giysem:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder