7 Mart 2012 Çarşamba

rossmann alışverişi..

ne zamandır gitmek istiyorum şu rossmann' a ama fırsat olmadı. aslında bize über yakın yürüyerek 20dk falan. otobüs de var, servis de. ama oraya gitmeye üşeniyorum. yürüyerek giderim ama kar malum. yollar buz, oraya giden yol da pek temizlenmiyor. servis bu ara geçmiyor mu, kalktığı yer mi değişti? bi kere bekledim bekledim gelmedi, onun için üşeniyorum. otobüs de dönüşte metroyla gelsem binerim de halk otobüsü daha kolayıma geliyor. neyse bugün erken çıktım. naapsam derken hadi dedim gideyim. c&a' ya da bakmam lazım. gene halk otobüsüyle gelmişim ama yürüyeyim bari dedim. yollar fena değildi aslında. güneş eritecek de tekrar tekrar yağmasa. neyse..

bunları aldım:

kirpik kıvırıcı: 3,50tl. aslında ben maskara sürmeye bile üşenen insanım, kirpiklerim de genel olarak kıvrık ama sağ gözümün tam ortasında 1-2 tel dimdik ve biraz da kısa. üstüne mi yattım, yandı mı, kestim falan mı hiç bilmiyorum. son 1 senedir falan var ve acayip gıcığım. onun için aldım. tam düzelmedi ama çalışmalarım sürecek.

facelle: 3,90tl. denemek için aldım.

perlodent diş fırçası: 1,99tl. daha önce de bi kere aldım perlodent memnunum ben. tanesi 1 tlye geliyor ve çok iyi bence.

rival de loop likit eyeliner: 3,90tl. içinde şeffaf bir tür jel var. benim tahminim duraline gibi fardan eyeliner yapmak için kullanılası. bugün de hemen kullandım ve sonuç başarılı. içi normal eyeliner gibi fırçalı zaten fırçayı fara sürüp, gözüme sürüyorum. güzel oldu. su gibi değil, far gözümde bulaşmadı. gerçi yazın falan dayanmayabilir. ter vs. ama başarılı bence. bir de içindeki simleri biraz çöktürmem gerekiyor. gerçi bu benim yorumum. kullanma talimatı falan da yok. tamamen bambaşka bir kullanım amacı da olabilir hiçbir fikrim yok.

r. young birthday party gel eyeliner pinsel: 3,90tl. evde zaten inglot eyeliner fırçam var ama onu sürekli yıkamam gerekiyor. çünkü eyeliner sertleşince aynı renk olsa bile tekrar kullanamıyorum. bunun şekli değişik, açılı fırça. biraz da kalın gibi. bakalım becerebilecek miyim..

aslında daha alacaklarım vardı. bu sefer rossmann fiyatları daha reasonable geldi ama diğer sorunlar devam ediyor. mesela pek övülen rival de loop rujlarından alasım vardı. güzel de bir renk buldum. 24 müydü ne. nude bir pembe. ama açılmamışı yok. bi tane hiç kullanılmamış gibi duran var ama o da sanki bir sürüm kullanılmış gibi. diğerleri dibine kadar bitmiş zaten. yani bir koruma bandı olayı falan kesinlikle lazım rossmann' a. başında görevli olsun demiyorum zaten onlar müşteriden çok kendi kullanıyor ama bi jelatin kap falan ayarlasınlar bu makyaj malzemelerine valla almam yoksa.

sadece o da değil. mesela geçen aldığım tek kullanımlık tabanlardan alayım dedim converselerim için. standda en az 20tane var ve hepsinin ağzı açılmış. sadece 2 tane açılmamış var onlar da small 36-38. hadi bişey olmaz açık alayım, kuru şey dedim. kutuların içi bile boş. güvenlik kamerası falan yok mu bu mağazada. ki böyle bir şeyi çalmaya tenezzül ettiğine değmez 1tl mi ne. hadi bu güvenliği sağlayamadın en azından boş kutuları atın bari.

bi sorun da mısır-pirinç patlağı diskleri. niye kaldırıldı onlar. 3-4 ay önce almıştım kocaman bir paket. kaçtır bakıyorum o koca paket yok. sadece yassı olanlar var onların da üstü yoğurt kaplamalı. tadı aynı değil. ıslak ıslak gibiler.

ilk açıldığında cidden çok sevmiştim ama eksilerin artılarını geçmeye başladı rossmann..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder