30 Mart 2012 Cuma

kuruyan eyeliner sorunsalı..

daha senesi dolmamış bir adet inglot eyelinerım var. tam olarak kurumadı ama macunsu bir kıvam aldı. kurusa zaten lanet olsun deyip atıcam. ama bu haliyle atmaya da içim elvermiyor, çok da sevdiğim bir renk. aslında sürülüyor da ama kalın bir tabaka olarak geliyor, ince çekmek zaten hayal. bütün gün onun orada olduğunu hissediyorum, kirpiklerime yapışıyor vs. sonunda göz sağlığım daha önemli diye düşündüm ve pes ettim.

madem atmaya karar verdim mıymalayabilirim diye düşündüm. kuruyan maskaralara badem yağı damlatılmasının önerildiğini biliyorum. jel eyeliner da yapı olacak maskara gibi. ama evde badem yağı yok. almaya da üşendim, zaten bu yağlar pek pahalı 17tl falan gördüm. ee biraz daha koyar yenisini alırım. evde acıbadem sütü var. o da faydalı bir arkadaş sonuçta. hem ben göz makyajımı onunla çıkarıyorum. demek ki çözücü bir yapısı var.

göz kararı üzerini kaplayacak boyutta boca ettim. iyice de karıştırdım. eski kıvamından çok göz kalemi gibi bir şey oldu, uzun vadede bulaşma sorunu var. ama eski halinden iyidir. ben de en kısa zamanda yenisini alayım en iyisi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder