9 Mart 2012 Cuma

dünya emekçi kadınlar günü kutlu olsun..

başlık bu da kadınlar gününün en çok indirim kısmını seviyorum. olsun bence o bile büyük bişey. beni mutlu ediyorlar ötesi var mı? gerçi pek bişey almadım. aslında dün evden çıkmaya üşendim.

rossmann' a gittim. indirim pek yoktu. biraz hayal kırıklığına uğradım. cilt bakım ürünlerinde indirim varmış ama bu ara ihtiyacım yok. bunlar aldım:

synergen anti-pickel patches: fiyatı 7,90tl. aslında burun bandı arıyordum ama bunu gördüm. bu da sivilce için olanıymış. sivilce çıkmaya meyilliyken üstüne yapıştırıp 8-10saat bekleyince içini komple temizliyormuş. mantiklı geldi. geceden çıkmaya meyilli kırmızılığın üstüne yapıştırılabilir. denemek için sabırsızlanıyorum ama bu ara hiç sivilcem yok.

edit: fena değil gibi. ağrıma potansiyeli olan bir sivilcemi beyaz nokta haline getirdi. ama bantı çıkardım puff tamamen gitti durumu yok. buna da şükür..

fuss wohl tabanlık: 1,49tl. bu sefer gene baktım neyse buldum bi tane 39-41. converselerime taktım hemen. daha önce de kullanmıştım. sevdim baya. tek kullanımlık diye geçiyor ama ben baya kullanıyorum.

aslında gratis indirimini bekliyordum ama kızılay' a gitmeye üşendim. keşke gitseydim. tüm kozmetiklerden %50 indirim varmış. the balm standını süpürebilirdim. gerçi iyi oldu. en az 200tl harcardım.

ohhmm bugün de bunları aldım. migros sağolsun. şimdi tek sorun o çikolataları bir günde yiyip çıkmamamak.

lady peed stick: fiyatı 5,95tl imiş. 2,98tl' ye geldi. zaten asıl gitme amacım buydu. geçen sefer akıllandım. takip ediyordum. migros' a da bunun için gittim.

arko nem el kremi: 4,88tl' ye geldi. aslında almayacaktım da millet kremlere saldırıyordu. ben de alayım bari dedim.

aslında bizim burdaki küçük migros' a gitmiştim. belki ankamall' a gitsem daha çok şey alırdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder