29 Aralık 2011 Perşembe

m&s..

sonra gittim bi de bu parfümleri aldım. oha bana aferim yani. büyük zara indirimine 3gün kala bütün parayı parfüme gömdüm. kart da doldu dolacak.

ama bunları önce görseydim body shop' a bakmazdım walla. çünkü 24tl. 2.si %50 indirim. bu ikisi 36tl' ye geldi. bi sürü de çeşit var. pek seçemedim açıkçası. body shop' ta elime coconut losyon sürmüştüm. kokusu nasıl yoğun. tamam elime sıkmayayım ama şişeyi burnuma yaklaştırınca bile kokular birbirine karışıyor. ayağımla da tutamam ya. sevdim ama bunları. çantaya falan da girer. eskiler bitmeden paketleri açmaya niyetim yok gerçi.

butterfly olan avon' un bir parfümü vardı. şimdi adı simple mı olmuş ne aynı o. onu da severdim. umarım bu daha kalıcıdır.

aslında m&s' a ceket bakmaya girdim. bir de burda büyük beden olur derler yok anacım nerde burdakiler daha bi kısa. uzun boylu insanlar itiraf edin o ceketleri nerden buluyorsunuz. biliyorum bi yerde kaynak var ama kimse bana söylemiyor.

sonra kırmızı çamaşır baktım. baya umutsuz halde totem yapıcaktım yılbaşı gecesi. yok yok hayret bişi. dantel istemiyorum. şirin olsun, ucuz olsun. en son kasanın orda gördüm 19,90' dı. istediğim gibi bişi ama yuhbi parça şey 20tl. pazarda 1lira abla ama pazardan almak da garip.

üst de baktım ama indirimi bekleyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder