19 Aralık 2011 Pazartesi

..

geçen hafta tam 1,2kg vermişim. çok mutlu oldum. nihayet 5' e düştüm. aslında hiç umudum yoktu çünkü rejime tam olarak uyduğum bir gün hiç olmadı. hatta cuma günü o kadar abarttım ki midem çok şişti. kusarım falan diye spora gitmedim. bizimki anlamasın diye de saatinde dışarı çıkıp 2 saat yürüyüş yaptım. çok yiyince zaten en iyi çözüm yürüyüş. en rahatlatını bence. ya kırk adım, ya 40 bişi yatış diye bi söz vardı ya.

o yürüyüşten herhalde dedim. hatta yürüyüşün sonunda 200mt falan koşmuştum. pazar günü de gene 2 saat yürüdüm. 3 katı kadar da koştum. nasıl iyi geldi. koşmak bana çok yabancı. şöyle parkurun bi ucundan bi ucuna koşmak ancak hayal bana. küçüklükten geliyo bence. anneler hep der ya dur koşma diye. ne biliyim koşunca böyle kendimi bi özgür hissettim. yüzerken de böyle olur. yavaş yüzüyorum ama saatlerce durmadan yüzebilirim.

hava da dün ne güzeldi. sanki bahar geliyor böyle mayıs ayı gibi. rüzgar var ama bildiğin ılık esiyordu. yağmur veriyordu ama maviydi gökyüzü. kışı daha çok severim ama sevindim böyle bi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder