19 Aralık 2011 Pazartesi

bunlar da bittti mi..

bu ara herşeyin bitesi tuttu.

klasik, nivea siyah nokta bantları. sevdim mi emin değilim. düzenli kullanmadım. öyle aklıma geldikçe. siyah noktaları çıkardığı doğru ama geride kalan gözenekleri küçültmenin bir yolunu bulmadıkça 1 saat sonra geri geliyorlar.

bir de bu bantlarla ilgili bir şey duydum. bunlar ciltteki ten rengi minik minik tüyleri de çekiyormuş ve yerlerine siyah çıkıyormuş. esmer olduğum için mantıklı buldum. o yüzden kullanmaya biraz tereddüt ettim.

bu benim 2. paketimdi. 6tl' ye almıştım. tekrar almam herhalde.

oje bile bitirdim waw.. aslında resme bakınca tamamen dolu gibi ama içi boş. claries' in ojelerini sevdim. fırçası baya ince, sürümü kolay. 1 sene falan oldu ama kıvamı bozulmadı. baya da kullandım. başta tereddütlü yaklaşmıştım ama bu köstebek joker bir renk bence.

ama her ojede olduğu gibi şişenin yarısını geçince ojeye ulaşmak zor. niye bu fırçaları bu kadar kısa üretirler anlamıyorum. ağzı tam kapalıyken bile dibine değmiyor. ee o dipteki ojeyi nasıl çıkarıcaz. zaten oje dediğin bitmeden atılır mı demek istiyorlar. tüm markalarda böyle. bir tek avon istisna. o yüzden dibi çeşitli amaçlarla kullanıldı.

bu ojeyi alalı 2 ay olmadı ama bitti. bununla 1 oje daha almıştım da renkleri hiç benzemiyor nasıl numaraları peşpeşe diye sormuştum. o sırrı çözdüm. bu ojeyi tek kat sürünce bu rengi veriyor. ama 2-3kat sürünce aynı diğeri. tek kat sürünce alacalı kaldığı için en az 2 kat sürüyorum. o zaman da 2 aynı ojem oluyor. birinden vazgeçmeye karar verdim. biraz sürdüm. bir kutu boyadım, çam ağacım için aldığım yılbaşı süslerini boyadım bitti.

bunu da yeni almıştım. bitiverdi. ama her gün duş alıyorum. başka hiçbişi de kullanmadım. normal biraz. bu şeftalili olanı sevdim aslında. kokusu azıcık kalıcı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder