29 Aralık 2011 Perşembe

body shop..

body shop' ta parfümlerde %25 indirim var. % 25 über az. ama parfümüm azaldı. yerine geçecek parfüm de dipte. ben daha çok sanıyordum. gittim aldım bişeyler. olanları kokladım. bu fena değil gibi. fiyatının maşşallahı var ama. 30ml şişe 47,90. 11,98 indirim yapılmış. 36ya falan geldi. eau de parfüm olduğundanmış. eau de toillete üretin o zaman efendim. neyse hiç eau de parfüm kullanmamıştım. bakalım kalıcı olacak mı.

aslında clinique happy 50ml 65tl diye okudum gazetede. ama hangi mağazalarda bilmiyorum. ykm' de varsa doğum günüsü %10 indirimiyle birleştirsem süper olur ama clinique fransız markasıydı ama boykot edesim var.

duş jeli de ani bir karardı. üstelik de gayet 9,90tl. off

body shop da nasıl karışık. zaten bit kadar dükkan. bir de kasanın etrafına koli yığmışlar. ona rağmen inatla insanlar alışverişte falan.

bi de yılbaşı setlerini bakayım diyordum. 3al 2öde var ya. 80tl falan hepsi. oha kaçarak uzaklaştım.

2 yorum: